tisdag 10 juni 2008

Om jag kunde

skulle jag lägga in massor av bilder från vår resa
till London.
Bilder från vår rundtur i äkta turistbussen BigBus.
Bild från musikalen Lord of the Rings.
Bild från puben.
Bild från Hyde Park.
Bild på hotellet
osv........

MEN jag glömde kameran hemma!!!!!

Vi hade det iaf bra.
Det regnade INTE.

Jag handlade en klänning till mig själv som jag skulle.
Barnen fick det de ville ha.
T fick lite han med.
*******************

Imorgon är det skolavslutning och då ska kameran med.
Ha en fin kväll

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men du din klant, hur kan man åka till london och glömma kameran???

Pok
Lillasyster

Mia sa...

Jag säger som ovan - klant! *ler*

Jaja, det viktigaste är ju att ni hade det bra.

När det gäller funkis är smaken som baken och jag tycker ett charmigt radhus inte låter helt fel det heller.

Kram Mia

Anonym sa...

Bild på någon som försöker klättra i ett träd.
Bild på någon som ska åka rutschkana.
Osv...
Jag ska mejla dem till dig så att du kan lägga in dem. :)

Kram

Japanen

Sabina sa...

Låter som om ni hade toppen=) Jag glömmer nästan alltid kameran jag med, tur jag har mobilkamera iaf.

Hm en klänning, kul, det är svårt tycker jag att hitta en bra klänning som man vill ha.

Gärna en bild på klänningen här=)

Kramar i massor, välkommen hem.

Unknown sa...

Lillasyster - jag erkänner, klant är mitt första namn.
Jag har köpt min klänning som jag ska ha på ditt bröllis.
Love u

mia - kan minnet vara sämre?
Vi hade det fint!

Stora kramar

Trucken - oj då är det så illa???
Nja, maila över dem så får vi se om sensuren ska fram.
P o K

Sabina- klänningen kommer på bild när jag har hittat en bh som funkar.

Det var en bra resa med mycket roligt.

Visst är det bra med mobilkameran men jag glömde visst att jag hade den. Tog bara bilder på öl med den????
Kramisar

Tankevågor sa...

Ja är det bilder på dig du vill ha så finns det ju hur många som helst! ;-)

PoK

UllaMona sa...

Vill se bild på klänningen...du är inte ensam att glömma kameran när man absolut skulle ha behövt den för att ta massor av fina bilder.

Kram

Unknown sa...

Londongirl - nja, kanske någon fin bild från alla underbara platser vi såg!!! Puss

Ullamona - bild på klänning kommer...
Kram