onsdag 24 september 2008

Jag lever och andas...

kanske svårt att tro då jag inte visat mig här på länge.

Som jag tidigare har berättat är det omöjligt att logga in
på den stationära datorn. Den gör mig galen och galen vill
jag inte vara, därför låter jag bli den.

T´s dator kan jag bara skriva på inte lägga ut bilder från (
hans jobbdator) och oftast är den upptagen.

Jag saknar verkligen att vara här i bloggvärlden. Den gör livet
lite roligare. Jag saknar att läsa era bloggar men ibland är jag
där utan att jag kommenterar.

Jag hoppas att detta snart kommer att lösa sig annar ger jag upp
det här.

Förresten, i helgen var jag och T i Valencia. En helt underbar stad.
En dag ska ni få se bilder där i från.

Pussar o kramar
o
på återseende

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Visst kan man bli galen på datorer som inte funkar snabbt och lätt.
Det ska verkligen bli roligt att få se bilder från er resa. :-)
Kramar i massor.

Annika sa...

Datorer ska bara funka precis hela tiden annars blir man rabiat.
Hoppas att det ordnar sig och det ska bli kul att se bilder från Valencia!
Kram!

Unknown sa...

lg - helt galen!!!!
Ska försöka.
kramar


annika - fattar inte varför det ska hålla på o tjorva. Det får mig verkligen att tappa sugen.

kram

Sabina sa...

Där har vi förklaringen=) Men skönt att du är tillbaka iaf=)
Kraaaaaaam