torsdag 4 november 2010

Väntar med spänning på nästa buzzning

Nu har jag väntat och väntat i flera veckor på att få buzza Santa Maria kryddmix. Jag har äntligen fått besked om att paketet är påväg. LÄNGTAR.
Jag har fått vara med i en del kampanjer men det är väldigt sällan så nu ska det bli roligt att få göra något igen. En av de saker jag har varit nöjdast med är Löfbergslila kaffe ( genom dem vann jag min bästa bästa kaffemaskin) och Loreals ansiktskräm. Kan inte vara utan något av dem.

Jag återkommer när mitt paket kommit.

2 kommentarer:

Bettan sa...

Kaffemaskinen var ju toppen att vinna.
Santa Maria låter spännande....hoppas det är något bra/gott som man vill köpa sen. Du kan väl lägga ut det på jobbet? :-)

Hoppas din förkylning ger med sig nu. Inte roligt alls att vara hängig när man ska vara ledig.
KRAAAAMAR!

Unknown sa...

Bettan:
Kaffemaskinen är min bästa kompis.
Jag gör lite mat och bjuder på jobbet. Förhoppningsvis blir det toppen. Bara det kommer.....

Denna jä.la förkylning ger sig inte.

Kramielikram