söndag 4 september 2011

Vanish

Då var det dags igen. Nu har buzzador försett mig med en ny produkt att prova.
VANISH
Det är vanishspray, flytande och pulver. Allt för alla tillfällen då fläckar och hårt smutsade kläder behöver en omgång.
Jag har nu använt alla produkter och jag hade väntat mig stordåd! Vita skinande kläder fria från svettfläckar under armarna. Gräsfläckar by by! Kladd i soffan finns inte mer...
MEN jag känner mig lätt besviken. Det enda som egentligen gett resutlat är sprayen för soffan.
Vet inte alls om jag sett något resultat av att kläderna skiner som nya.
Kan det bero på åldern på tvättmaskinen?
Kan jag ha gjort fel? (gör precis som anvisningarna säger)
Eller finns det ett resultat men jag förväntar mig mer?
Oavsett vilket så vet jag inte om är till mig av glädje inför denna revulotionerande produkt.
Ska dock ge det fler chanser.
Vad har ni för erfarenheter av detta tvättmedel/hjälpmedel?

2 kommentarer:

Lisbeth sa...

Oj! Har missat att du lagt in flera blogginlägg här! Vad roligt nu måste jag läsa ikapp här! :-)

Har inte provat det här märket för tvätt och fläckborttagning mer än en enda gång på en matta och det funkade inte....

Tycker det är svårt att hitta bra fläckborttagare. Hade ett förr som hette Bio-Spray och det var jättebra. Men det finns inte längre.

Berätta igen om du tycker det här funkar på något som du provar.

Kram från

Lisbeth

Unknown sa...

Jag kan bli så trött på all reklam om produkter som ska vara så himla bra. Nu har jag tur och får verkligen prova om det är sanning. Den enda av alla dessa vanish som jag fått hem som fungerar är sprayen. Den hjälper lite grann. Fläcken har blivit mindre men inte helt borta. Jag ska lägga ut en bild på före och efter sen.

Kramen