söndag 2 februari 2014

Var har jag varit?

Times' fly som man säger. Tittade in hos mig själv och kände mig lite sugen på att skriva några rader. Helgen har flugit förbi. Kan det vara sant att det är jobb imorgon igen?
Då Inger är på resande fot har jag ansvaret för klassen i en vecka till. Det är mkt att hålla reda på. Men samtidigt roligt att vara m klassen hela tiden. Under veckan som gått har vi hunnit med skridskoåkning och besök på Konserthuset.
Hemma är allt som det brukar. Är det inte hockey ska det städas och laga mat. :-)
Imorgon är pojkarna lediga och då passar Oli på att ha några från klassen på sleepover. Mysigt!
Vi har piffat lite här hemma. Det känns som om vi måste göra något medan vi väntar på de skruvar vi väntar på för att kunna göra det sista i köket. Eller sista med lådfronterna. Ska det vara så himla svårt att hitta rätt skruvar? Tydligen :-(
Nu är det bara kvar att måla om i vardagsrummet trappen hallen uppe Oskars rum toaletten uppe byta toalett nere lägga nytt golv och gästrummet. Bara bara bara, suck!
Äh ikväll blir det inget gjort så jag slutar stressa över allt som inte är gjort.

Tjingtjong

Inga kommentarer: