söndag 20 april 2008

Favoritmärke

Kanebo
i
alla former

Här är ett av mina favoritmärken när det gäller skönhetsvård.
Inte för att jag använder sånt allt för mycket men ändå.
Jag har ett puder som jag inte kan leva utan och det kommer från Kanebo.
Duschkrämen är så lyxig och härlig!!!
Detta kitt fick jag när jag inhandlade en 40 årspresent i helgen.
Tack för det!
Och här är lilla jag!
En heldag ute i solen sätter sina spår så nu passar det bra att använda det ovanstående kittet.
(Hoppas att det hjälper mot tröttheten oxå)
************************************************
I helgen har vi haft besök av min lilla William (syrrans första)
och han är såååå rolig.
Nu har de åkt hem och det är knäpptyst i lägenheten.
Den ständiga frågan till lillen
- Vad är du W?
- En surrpinne
Trevlig söndagkväll

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Jag är beroende av min Kanebo duschkräm. Trist att den inte finns på finlandsbåten....det visste jag redan eftersom P har letat efter den tidigare. Men annat i Kanebo hade de.

I kväll har jag bakat tårtbottnar till en tårta. Lillebror fyller ju år i morgon.
Hade varit roligt att kunna fira det hemma men :-(
Ska bli skönt att träffa dig i morgon....jag har abstinens. KRAMAR i massor!

Mia sa...

Har aldrig testat Kanebo men om det är något jag tycker är roligt så är det burkar, krämer och lyxiga flaskor. ROligare än kläder! Kanske man ska testa dessa nästa gång...
Hoppas helgen varit bra!

Kram Mia

Sabina sa...

Jahaja, Kanebo är att rekomendera alltså, har inte provat. Jag använder Kerstin Florian, men som duchkräm tar jag vad som helst, men jag gillar Dove där=)
Man kanske skulle prova den där då.
Jag ser att vissa har fått färg i helgen, gud så skönt, vad har jag gjort som är lika blek som vanligt??
kram

Annika sa...

Tack för tipset, Rosvik!! Ska absolut testa Kanebo! har bara hört bra om dom. Synd att deras duschcremer mm inte finns på Finlandsbåten.
Kram!!

Anonym sa...

Nog är du fin men var är kortet på surrpinnen

Unknown sa...

LG - Vi får inhandla den i London!
Skönt att det gick bra med födelsedagsfirandet.
Kramar tillbaka lika mycket

Unknown sa...

mia - go for it. jag tycker att det är ett bra märke. Helgen har varit riktigt bra med mycket vila och mycket grill.
Kramisar

sabina - mm, som en tvättbjörn runt ögonen. Jag har alltid solglasögon på mig och då ser man ut efter det.
Jag har oxå lite blandat när det gäller duschkrämer men när jag vill lukta lite särskilt gott väljer jag kanebo.
Kram

annika - verkligen synd men den finns annars lite överallt. Dock lite dyrare då! :(
kram

anonymis - tack, men jag glömde att ladda kameran så jag fick inga kort på surrpinnen. Suck! Jag är hopplös.

Mia sa...

Vad roligt att höra från dig, var ett tag sen nu. Allt bra?

Kram, Mia

UllaMona sa...

Ska nog testa Kanebo, alltid kul med något nytt...använder oftast Oliv.
Kram