tisdag 15 april 2008

Meningen med livet

Det finns så mycket som gör livet värt att leva.
Familjen, släkten och vänner.
Barnen på jobbet, föräldrarna på jobbet och arbetskamrater.
Även om jag kan se positivt på mitt liv vill jag ändå visa denna
lilla härliga bok. Har ni sett i den? Vilka roliga bilder det är.
Även lilla boxen som ligger där är underbar.
I den finns det kort där det står fina texter som påminner en om
vad som är positivt med livet.
Ha en underbar onsdagskväll.
Själv ska jag på teater med lilla o´s gudmor.

5 kommentarer:

Tankevågor sa...

Den boken har jag!!! Har inte jag fått den av DIG förresten????

Skönt att du kom hem ordentligt! Nästa gång ringer du vår privatchaufför!!! Han har oftast inga körningar så där dags vet du ju.

KRAMAR

åh....matsäck i morgon....jag blir galen! Äggsmörgås och varmt te? Det blir regn....suck! :-(

Sabina sa...

Du har så rätt så.

Kram//S

Unknown sa...

Londongirl - Jo det stämmer! jag tycker så mycket om den. Jag fick min av mamma.

Äh, det gick bra! Ville verka tuff för en gångsskull. Stackars chauffören måste ju få vara med sin fru någongång.
KRAM
Jag vet, men konsum var öppet så jag köpte en sallad.

Sabina - jag vet.....
Kram

UllaMona sa...

Den boken verkar sååå fin, ska försöka hitta den på bokhandeln om den finns.
Kram

Unknown sa...

Ullamona - leta reda på den, fina bilder som man blir glad av.
Kram