lördag 6 december 2008

Kolla in...

den här sidan så får ni veta
vad jag har haft för mig idag.

En otroligt härlig dag som jag ser
fram emot varje år.
Det är så skönt att bara få gå omkring,
sitta ner och självklart göra de inköp som ska göras
så här i juletid.

Tack för idag!


När jag sedan kom hem stod T i köket och lagade
kycklinglasagne. Mycket gott! Ja ja ja, han serverade
mig ett glas rött oxå. Mums!

Nu gör vi oss redo för finalen i "Stjärnor på is" eller som
jag oftast säger skridskor på is.

Trevlig lördagskväll

8 kommentarer:

Humlan sa...

Skrev just hos L-girl att det väl var bra att ni fick koppla av och ha en skön dag, även om ni inte var så effektiva som ni brukar (efter vad jag har förstått). Ha en skön fortsättning på helgen!
Kram

Anonym sa...

Härligt med julshopping!! Nästa år dfår ni komma hit och shoppa, vore så himla kul!!! Kram

Sabina sa...

Vilken toppendag ni har haft du å LG=) Kul kul.
Kycklinglasange, mmm mums=)
Vem hejjar du på av dom två som är kvar??
Svårt tycker jag, jag har hållt på Marcus hela vägen men shit båda är ju grymma så det känns inte som det spelar så stor roll faktiskt.
Kraaaaaaaaaaam

UllaMona sa...

Håller på Markus...även om jag är född västerbottning ;-)och borde hålla på Jesper.

Du verkar ha haft en toppendag...och middag när du kommer hem och ett glas rött..
Rosvik det är du värd!

Anonym sa...

skönt att helgen varit bra! kaffet väntar hihi

Annika sa...

Kom precis från Londongirls blogg. Jag tycker er tradition är supermysig! Och inte dumt för dig att komma hem till lasagen och rödvin :-)
Fock ni mkt köpt?
Kram!!

Lena sa...

Det är en bra idé ni har. Jag gillade verkligen att shoppa förr, men nu... nä kan jag slippa är jag glad. Detta vore kanske ett sätt att få julklaparna köpta. Hoppas kvällen också blev bra, det låter så.

Unknown sa...

humlan - ineffektiva men så otroligt skönt att få vara det någon gång. Kram

Jennie - ja dt låter härligt.
Kram

sabina - självklart Mackan.
Dagen var toppen.
Kram


ullamona - Mackan vann ju så vi höll på rätt person
Kram

sabina - suck! Kaffet borde vara hämtat nu men jag är ju aldrig så lång borta. ha ha ha.
Kram


annika - det är så mysigt att ha såna här shopping dagar. Även om vi inte fick så mycket uträttat så var det bra.
Kram


Panter - shopping i måttliga mängder är hur kul som helst. Annars är det för jobbigt.
Kramisar