söndag 8 mars 2009

En plats att ta igen sig på

Barnens nya läshörna
För några månader sedan började våra pojkar att sova i
samma säng. Visst har de gjort det till och från i alla dessa
år men nu är det permanent. De kan inte sova utan varandra.
De har en våningssäng och sovplatsen är där uppe nu.
I den nedre sängen har de satt massor av kuddar och
bäddat med överkastet. Rätt mysigt om jag får säga det
själv. Vi har nu beslutat att vi ska åka en sväng till IKEA
(tur för mig)
och inhandla nya kuddar åt pojkarna så att de får en fin
myshörna där de kan vila och läsa och spela.
Den här fina stjärnan har Oliver gjort på sina skola.
De arbetar mycket med lera och det här är en av
hans fina kreationer.

5 kommentarer:

Humlan sa...

Vilken härligt glad och lekfull stjärna!

Och vilka fina vårblommor du har här, en klar vårkänsla! (jag vill också ha någon fin bild...)

Jag har också haft en massa problem med blogger, både att publicera och kommentera, vet inte vad dom håller på med.
Kram

Sabina sa...

Underbart!!
VI VILL HA VÅR!

HMMM väntar fortfarande på grannens besök!

kRAMIZ

Sabina sa...

Vad fiiiiiint det har blivit på sidan här, fantastisk bild=)

Såg super mysigt ut med läs å spelhörna i underslafen. Blir fint med lite nya kuddar.

Å vem säger nej tack till Ikea liksom=)

Men vilken super fin stjärna oxå, en blivande konstnär kanske.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Unknown sa...

Humlan - visst är han konstnärlig min lille son. Han har gjort annat fint oxå men det finns inte bild på det. Måste ta och föreviga.

Bilder tagna på Ulriksdals Slottsträdgård.

Grrr för blogger.

Kram


Sabina - Men wtf idag snöar ju det. Kan man blir galen då man längtar efter vår.

Hm, oj, öh, det är ju så långt över till er. Äh, dålig ursäkt. Nu ska jag ta mig i kragen. Men inte idag då snön är där ute.

Kramisar


SAbina - tack kära du. Kan inte riktigt matcha din härliga sida men jag försöker piffa till den ibland.

Deras nya hörna kan nog bli riktigt mysig. Nästan så att jag kommer att ligga där och läsa mina böcker.

Visst är den fin!!! Tack!

KRamisar till dig

Tankevågor sa...

Vilken mysig hörna ni har fixat till killarna! Förstår att de trivs där. :-)
Kram