söndag 27 september 2009

Nydöpt


Molly
2009-09-26

7 kommentarer:

UllaMona sa...

Men ååååå vilken söting och hela livet framför sig.
Jag förstår att du är stolt moster (visst var det så, att du är moster till söta Molly)

Unknown sa...

Ullamona:
Hon är så söt. Men jag är inte moster till denna guldklimp. Min lilla kärlek heter Liv men henne har jag inga dopbilder på. Var inte på hennes dop då det var lite långt till Piteå.

Anonym sa...

Men åh vad söt hon är lilla Molly! Roligt att få se en bild av henne igen. :-)
Kram

// Lisbeth

Anonym sa...

vilken liten prinssessa.
Här kommer en liten hälsning från götet. hoppas allt är väl. sök upp mig på facebook. kramiz jeanette ekström fd. brantsberg

Annika sa...

Vilken sötnos!
OCh vilket gulligt namn!! Gillar verkligen namnet Molly!
Kram!

Anonym sa...

Hälsa till gullungen!!! Så fin hon är. kram från Rosvik

Unknown sa...

Hej allihopa!
Visst är Molly ett fint namn. Det passar ihop med syskonens.

Just nu längtar jag efter min gobit och hans lillasyster, men det blir väl till jul vi får se dem.

Kraaaaaaaam