lördag 5 september 2009

Det blir aldrig som man tänkt sig

Nej men hur kan det vara så svårt att få tiden att räcka till.
I somras hade jag bestämt mig för att vara mer aktiv här
på bloggen.
MEN, så kommer hösten och jobbet hägrar. Det upptar all
min vakna tid känns det som. Möten på kvällarna, mycket
att tänka på och inte någon tid för det här.

Nej nu ljög jag lite grann. Det är inte bara tid för jobbet.
Jag har varit iväg med tre underbara tjejer på en mys
helg i skärgården.
Jag har varit på Cats med kärleken.

Det som fått stå över har varit träningen och det gör
lite ont i mig. MEN idag ska jag ta tag i den saken.

Ta hand om varandra

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Känner igen det där. Över sommaren har jag verkligen inte varit någon flitig bloggare. Men det känns helt ok tycker jag att ha "semster" från den också.
Både du och jag vet ju vad som händer när man börjar jobba...man blir helt absorberad av allt som ska göras. Det är ju inte så konstigt att man inte hinner med då.
Skönt att du i alla fall tagit dig tid till avkoppling och myshelg!! Sånt gör att man orkar längre och mer i vardagen...

Nu har du i alla fall en ny kamera och du kan lägga in bilder på bloggen som du själv känner dig nöjd med. :-)
Det uppskattas alltid vet du.

Själv har jag tänkt sänka mina "Tankevågor" flera gånger men...nej nu ska jag ta nya tag med bloggen.
Det kanske inte blir så mycket ord...
men bilder blir det. :-)

Kram kram kram

Helena Ljunggren sa...

Vilken fin sida du har!

Unknown sa...

LG:
Jag önskar att jag skulle få mer rutin på det här med bloggandet. Jag tycker ju egentligen att det är roligt.
Ibland måste man bara få vara.

Bilder säger mer än tusen ord och det är ju dagens sanning. Nu när jag har kameran borde det inte vara några problem. Ska ta tag i det. ;)

Har haft de tankarna ofta ofta men det tar liksom emot att ta livet av något man haft i några år.
Du ska definetivt inte lägga ner. Me like dina bilder.

Kramelikram


Helena:
Tack!
Var in en snabbis hos dig och Jag föll direkt för din sida. Älskar när det finns recept som man kan låna.

Sabina sa...

Ehm jag förstår ingenting, jag har ju HUR MYCKET TID som helst;)
ELLER INTE=)

Blogga när du har tid, vi finns ju här och ser när du uppdaterar.
Kraaaaaaaaaaaaaam

Annika sa...

Jaja, absolut...det är urskönt att ha semester från sin blogg ibland. DET tycker jag också!

Låter som om du ´haft det skönt.
KUL att du skaffat en kamera. Som L-gal säger är ju det superuppskattat!

KRAM!!

Unknown sa...

Sabina:
Dela med dig av all din tid. ;)

Det blir ju facebook rätt ofta för det går så snabbt. Här tar det lite längre tid, men jag gillar det och kommer att hålla mig kvar ännu ett tag.

Kramelikram


Annika:

Kameran går varm här hemma. Det är riktigt roligt. Men som vanligt är det alltid något som krånglar.

Semester från bloggen är välbehövligt för att man ska känna att man saknar den.

Kramen