måndag 24 augusti 2009

Ett brev som väntade

Idag var det en dag som jag vill stryka ur almanackan.
Det var urjobbigt på jobbet med barn som grät,
föräldrar som trilskades och mjölken till kaffet var slut.

När jag tillslut cyklat mig hela vägen hem låg det ett
brev på bordet i köket.

Jag öppnade det och såg till min lycka att jag vunnit
två biljetter till Cats som har premiär nästa vecka.
Taxistockholm har en tävling som jag självklart inte
kunde motstå. Gå in där ni med. Den verkar vara kvar.

TaxiS har abonerat hela salongen för en förhandsvisning
av Cats så det blir lite i smyg vi ska få se den.

Hoppas att det blir en lyckad kväll.

6 kommentarer:

Humlan sa...

Så härligt att få det just i dag, efter en sådan arbetsdag!
Hoppas morgondagen blir bättre!
Kram

Annika sa...

Grattis!!
Men vad KUL att ngt sådant låg och väntade efter en trist dag på jobbet!
Jättekul!
Hoppas nu att följande dagar på jobbet blir bättre!
KRAM!!

Sabina sa...

MEN grattis vännen, precis sådant som kan vända en skitdag till en bradag=)
Kraaaaaaaaaaaam

UllaMona sa...

Grattis till den vinsten!
Kram

Tankevågor sa...

Vad kul att du vann!!! :-) Vad var det för tävlingsuppgift du fick? Var det den om att beskriva sitt smultronställe i Stockholm? Synd att jag inte hann med där. Inte för att jag har tur med sånt men den uppgiften hade i alla fall varit enkel. Smultronställen i Stockholm har man ju flera.
Vilket valde du?

GRATTIS igen till vinsten!
Kram kram

Unknown sa...

Tack allihopa!

Cats var säkert jättebra, men jag var sååååå trött att jag somnade mot Tomas flera gånger.

Innan var det mingel med snittar och vin. I pausen chips, nötter, frukt och choklad.

De hade ordnat det jättefint o jag är oerhört tacksam att jag fick vara där.

kram till er alla