fredag 22 oktober 2010

Helg, underbara helg

Måndag - fredag
Måndag - fredag

Ja så skulle jag kunna hålla på hur länge som helst. Man vaknar upp, det är måndag. Man vaknar igen och det är fredag. Himmel vad dagarna går fort.

En vanlig vecka:
Måndag- jobb och Olivers dans
Tisdag- jobb Oliver hockey
Onsdag- jobb
Torsdag- jobb och Oliver hockey
Fredag- jobb och FREDAGMYS varannan fredag Oliver kung-fu
Lördag-...............
Söndag- Oliver hockey
+ läxor varje dag
+städa, tvätta och laga mat

Jodå, Oskar finns fortfarande men han har inga aktiviteter som tar tid. Han bara häckar här hemma eller hos kompisar.

Det lustiga är att jag ändå inte tycker att livet är stressigt. Det är sant. Jag tycker att det går himla smidigt att hålla ordning på allt.
Kan det bero på att pojkarna är större nu och klara mycket själva?
Kan det bero på att jag trivs med mitt arbete?
Kan det bero på...?

Japp det kan bero på!!!!!

Håll ut i höstmörkret. Snart kommer snön på allvar och då blir det ljusare.

2 kommentarer:

Bettan sa...

Jag är helt säker på att det beror på...i alla fall för min del.
Vardagsstressen fixar man om man mår bra inuti....trivs med sitt jobb osv.

Så är det i alla fall för min del....märks stor skillnad nu det här läsåret.

Så himla kul att du bloggar igen!
Har du gått över till Bloggers nya version??? Efter sommaren fick jag en ruta där det stod att den gamla skulle försvinna. Så jag gick över och den är ganska lik...men känns lite annorlunda i början.

Visst fixar du väl in bilder? Har du dina i Picasa?

...och TACK för mailet med receptet!

KRAM KRAM KRAM!!!

Sabina sa...

Ja du det beror på så klart;)

Härligt att ha så mycket men ändå inte känna sig stressad, jag känner mig alltid lite stressad å då känns det ändå som att jag just nu mår himla bra så jag vet inte vad det beror på;)

Nå ja kul att du bloggar lite iaf.

Ha en bra söndag.

Kraaaaaaaaaaaaam