onsdag 20 oktober 2010

Japp jag är här

Vill bara berätta att jag är här och jag lever.
Det är mycket på jobbet just nu och det är inte mycket tid över till annat än jobb.
Inte för att jag ska klaga. Jag trivs och har det bra.
Nu märks det att hösten och allt vad det innebär har kommit igång.
Hockey, dans, läxor och massor av kvällsaktiviteter både på jobbet och på barnens skola tar all tid. MEN vad gör väl det.
Nu längtar jag efter några inplanerade besök och egna aktiviteter så som London och Grisslehamn spa. Jag håller tummarna att min mor kommer ner i november så som hon brukar.

Nu ska jag försöka att vara här iaf en gång i veckan.

Tills dess

Ta vara på alla ljusglimtar i höstmörkret

2 kommentarer:

Sabina sa...

Skönt att höra att du lever å mår bra, inte bra att stressa dock. men det är ju så där, livet lixom trillar på å man hinner inte med riktigt som man kanske vill.
Kul med ett inlägg iaf.
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Anonym sa...

Sabina:
Tur att vi har FB iaf. Där håller man ju koll på allt och alla :)
Kramen
//Li-Ma