lördag 5 februari 2011

Nu är det helg igen

Många frågar mig vad jag ska göra i helgen. Gissa en gång.....
Hockey hockey hockey
Match lördag och söndag. Roligt för tre av oss i familjen men den
stackars fjärde börjar undra om han är född i fel familj.
Förra lördagen åkte jag och O till Sollentuna och spelade bowling.
Det tyckte han var roligt. Det gäller att inte glömma bort den stora
mitt i allt det här med ishockey.

Ikväll blir det match och sedan ska jag och O gör middag tillsammans.'
Det blir en förrätt med västerbottenostflan och löjrom.
Varmrätten blir inbakad fläskfile med mozzarella och salami.

Jag återkommer med receptet då bild är tagen.

1 kommentar:

Tankevågor sa...

Ha ha ha....stackars O! ;-) Men bra ändå att ni fick lite bowlingtid tillsammans.

HUR gör du västerbottenostflan? (vilket långt ord)

Jag älskar den osten och dina flan såg så goda ut på bilden.

KRAM!!!