söndag 23 oktober 2011


Har under fyra veckor fått hem tidningen allas. En tidning som jag inte läst förut men bläddrat igenom. Har väl egentligen inte tyckt något alls om den. MEN nu när jag är Buzzador fick jag erbjudandet om att prova på denna tidning i en månad.
Den har kommit hem på måndagarna och bara legat där och velat bli läst. Mitt första intryck är att den faktiskt innehåller en hel del skojsiga saker. Korsord, tips, matlagning, heminredning mm. Sedan är det en hel del s k i t också men det kan man ju bläddra förbi.
Det jag tycker är skönt med tidningen är att den inte har allt för mycket reklam i sig.
Just nu är det en hel del erbjudanden för oss buzzadorer. Allt kommer man inte med på men vad gör det. Det kostar ingenting så du har inget att förlora genom att gå med du med. Klicka in på buzzador länken som finns på ordet buzzador. Läs och registrera dig! Skriv gärna in att det är jag, Seymour01 som fått dig att bli buzzador du med.
Buzzador vill alltid ha småbarnsföräldrar. Om du har småbarn, tveka inte!!!!

Inga kommentarer: