lördag 1 oktober 2011

Nya buzzsaker

Det blir visst inte så mycket bloggande nu. Det senaste har varit allt buzzande.
Nu kommer det ännu mera.
första DIGSTER: en musiktjänst som du får prova på gratis i ett halvår. Digster hjälper till att skapa musiklisor i ex spotify. Du fyller i din profil. Digster är en gratistjänst men man kan uppgradera den till premium. Just nu får du den gratis i ett halvår. kod Buzzador
Allas är det andra som jag buzzar just nu. Vilken tidning! Den har faktiskt allt. Korsord, reportage och bra recept. Mode och inredning finns också med. Den kommer en gång i veckan.
Jag kan rekommendera er att köpa hem den.
Vanish fortsätter jag att använda. Det är inte det bästa jag vet men jag har bara hört positiva saker om det. Jag gör säkert fel :)
Nu ska jag fortsätta läsa lite i min bok. Hostan har tagit över mitt liv just nu så det är till att ta det llugnt som gäller.
Ha det bäst

Inga kommentarer: