söndag 30 september 2012

Air Wick

Hej på er kära bloggarvänner!

Wow, så här står det på första sidan när jag loggar in:
Vi gör om blogger så att det ska bli lättare för dig att blogga. VA????
Det var ett enda virrvarr och jag hade svårt att hitta knappen som det stod inlägg på.
Men nu är jag här.
Livet blir inte alltid som man tänkt sig, ibland blir det bättre och ibland blir det sämre. Ibland är det bara som det brukar och det är gott nog.

Det som fortfarande består är att jag är Buzzador och får ibland, sällan, prova på saker. Just nu är det Air Wick som kommit hem till mig. En förtjusande liten behållare med doftkulor i. Man stoppar ner några träpinnar i denna behållare och vips har man en god doft i lägenheten, toaletten eller där man vill ha den. Den är fin och fyller sin funktion. Tack för det buzzador och air wick.
Om du vill blir buzzador rekommenderar jag dig att gå in på www.buzzador.se och registera dig. Jag som rekommenderar heter Seymour01. Buzzador söker alltid efter småbarnsföräldrar. Lycka till!

Ha det nu bäst tills nästa gång vi ses.

//Li-Ma

Inga kommentarer: