tisdag 10 juli 2012

Vad har hänt här då?

OJ! Vad har hänt här?????
Jag märker att jag inte varit inne på hur länge som helst nu. Visst läser jag andra bloggar men min egen har jag inte varit intresserad av alls. Sidan ser inte alls ut som den brukar. ???????
Tänkte att jag skulle skriva lite nu bara för att:
Hockeyn är slut för säsongen (tur att det är läger snart för Oliver)
Studierna är slut för terminen (matten avklarad, nu väntar ett års sv.studier)
Semestern har börjat!!!!!!
Comhems abonnemang slutade idag. Canal Digital fungerar ej. Ingen tv på minst en vecka då reparatören har semester.
Läser: Brobyggarna, Jan Guillou - att rekommendera
Gör: leker med I-paden, läser, städar (det är ju semester), väntar på bättre tider
Funderar på: att söka jobb som lagerarbetare en gång i månaden bara för att slippa ta ansvar över människor ;)
Vill mest av allt: Att T ska få semester, att vi ska åka norrut och att det ska bli sol! (fred på jorden och annat gott önskar jag en annan dag)

Nej hör ni, bara en massa onödigt pladder. Nu ska jag ta i tu med lunchen.


//Li-Ma

Inga kommentarer: