söndag 25 februari 2007

Utmanad

Har blivit utmanad av Sabina.

Om du fick träffa 4 personer som inte lever idag vad du skulle vilja fråga dem?

En svår utmaning som kräver visst tankearbete.

1. Gammelmormor Ester: jag skulle vilja att hon berättade mer om sitt liv. Hon har varit med om så mycket som jag inte har någon aning om. Skit att jag inte frågade henne!!!

2. Londongirls mamma: Hur gjorde hon för att få en sån underbar dotter? Det verkar vara en helt fantastisk kvinna som jag skulle ha velat träffa.

3. Jocke: Varför?

4. Farmor. Hur har du det nu? Jag saknar dig så fruktansvärt mycket. Jag älskar dig!

Vilken svår utmaning. Är helt utmattad av den. Men nu utmanar jag lillasyster. Lycka till!

10 kommentarer:

Sabina sa...

Ja den var inte lätt alls, men du fick ju till den riktigt bra där:)
Hoppas att du har haft en trevlig helg.
Nu har jag länkat till dig.

Anonym sa...

Hejhej, har nu antagit din utmaning...
kram på er

Unknown sa...

Sabina - efter mycket tankearbete och svåra våndor så gick det. Nu efteråt kom jag på ännu fler som man borde ha frågat saker. Helgen har varit riktigt bra. Vi har varit ute på Blidö. Helt underbart. Vad roligt! Hoppas att ni också haft det bra.

Lina- ok, då ska jag kolla dig!!

Tankevågor sa...

Kärlek



finns inget annat ord här...

KRAM

Unknown sa...

Lg - Kärlek!

Tankevågor sa...

Hur har du det idag? Ont i håret eller? Jag har fixat 5 timmar på symässan idag!!! Bra gjort va?

Men tack för igår det var såååå himla kul !!! :D

Kraaam

Unknown sa...

Ja riktigt roligt var det. Dags för att köpa ett sing a long. Tänk att det lät bättre och bättre ju senare det blev. Konstigt!!!
Bra gjort att orka med mässan. Själv var jag lite trött! Kanske att jag hade fått influensa oxå???

Anonym sa...

Vad hände med det senaste inlägget???

Anonym sa...

Vad hände med det senaste inlägget???

Unknown sa...

Lina - vad menar du?