söndag 4 mars 2007

Ännu en helg till ända

Fredagkväll:
Hemma hos en arbetskamrat. Otroligt trevligt, god mat, härligt
sällskap och vi sjöng som gudar??? Ja i alla fall 01.00 på natten och
några vinglas innan för västen. Fick pröva på Sing-a-long på PS2.
Jisses vad svårt det var. Har tyvärr inte någon bild på detta spektakel.


Lördag:
Hämtade svärföräldrarna i Solna där de bodde på hotell.
Sedan åkte vi till Ulriksdal och kollade in blommor.
Kvällen tillbringade vi hemma hos oss.
God laxmiddag med en sås gjord av matlagningsgrädde, apelsin-
juice och ingefära. Mums! Ska skriva ner receptet nästa gång jag
äter det. Måste fixa en bra bild också.
Såg andra chansen. Somnade! Pojkarna först! Söta som bara den.




Söndag:
Blev bjudna på frukost på hotellet i Solna.
Åkte till Barkaby i jakten på en skotork. Ungarnas skor är lika
blöta och härliga som en genomsur skurtrasa. Hittade en tork
i Kista centrum!
T skjutsade hem svärisarna. Ungarna ute i parken. Jag sitter här
ensam och tittar på blommorna som O ville ha till sitt o o`s rum.
Han kan han den lille killen. Tyvärr fick blommorna till höger byta
plats 5 minuter efter att de kom in i rummet. Jas ville äta upp dem.
Ikväll ska grannarna komma över. Vi ska diskutera våra framtida planer.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag börjar med att fråga själv. Varför i hela friden blir det inte som jag vill?
Textskrället ser inte ut som jag hade gjort det!
Ja ja håll till godo ialla fall.
With love

Sabina sa...

Men så blir det för mig oxå, j...a blogger:)

Ser ut som om ni har haft en super trevlig helg, å vilka sötisar du har.

Mina är oxå väldans söta, särskillt när dom sover:)

Kraaaaam på dig & trevlig arbetsvecka.

Anonym sa...

Vilka underbar sötnosar, man vill bara ge dom en go kram...
Här hemma sover sonen sött och sambon ligger i soffan. en lugn stund för lilla mig framför datorn...Livet är väl underbart.

Kram på er....

Unknown sa...

Sabina - jag är beredd att hålla med. J...a blogger ;).
Ja det var en riktigt rolig helg. Veckan på jobbet började bra. 5 sjuka på jobbet!!! Pust!

Lina - Kram tillbaka

Tankevågor sa...

Men vad de är söta när de sover! ;-)

Äh, du vet ju att jag tycker det om dem när de är vakna också.

Kan du förklara för mig varför jag glömmer O's jacka hela tiden? Tänkte jag skulle kolla på NK i helgen om jag hittar något blixtlås som passar.

Påminn mig i morgon! Kram

Unknown sa...

Lg - den där jäkla jackan. Jag vet inte ens vart jag har lagt den. Jag ska försöka påminna dig om du påminner mig. :)
Jag tycker också att de är jättesöta när de sover. Undra vad klockan är?!!!
Love u