onsdag 21 mars 2007

Feber o ont i kroppen

Dessa underbara tulpaner kom T hem med igår. De heter Pretty Lady!
Vi har legat hemma bägge två nu i feber och ont i kroppen. T har gått till
jobbet nu men jag är hemma resten av veckan.

Katterna är helt galna nu när vi har varit hemma. De ska vara med över allt.
Jasmin kastar sig glatt in i de rena sängkläderna. Massor av mys.

Seymour gömmer sig bland alla väskor.


Jasmin igen. Hon älskar verkligen O. Hon kurrar och spinner så fort hon
ser honom. Så här ser det ut i sängen innan de nya fina sängkläderna är på plats!!!
Jo förresten, kattmaten som vi fick prova gick inte hem hos mina katter.
Jasmin blev lös i magen av Orijen. Nu är det Hills som gäller...
En sista sak; gå in på http://linas.bloggagratis.se/
Hon har en jättefin bild på O o och W.
Må väl



7 kommentarer:

Humlan sa...

Det ÄR underbart med tulpaner! Speciellt med detta nyckfulla väder som man inte kan lita på..
Krya på dig och ha tålamod trots att det tar tid!

Unknown sa...

Humlan - ja det är så vårligt med dessa blommor. Tack, tid verkar det ta.

Tankevågor sa...

Krya på dig! Jag tänkte faktiskt köpa med mig lite tulpaner hem när jag ändå skulle ner till doktorn. Men jag glömde det. :(

Unknown sa...

Londongirl - samma tillbaka till dig. Du får ringa assistenten!!!
Nu har jag hämtat barn och jag är helt slut. kram

Annika sa...

Nej usch! Har du också drabbats av flunsan din STACKARE!!! Vet hur vidrigt det är. TA DET LUGNT!!!
Vila så mkt du bara kan!!
Kramis!!!

Sabina sa...

Oj så fina kissar du har, jag ska kolla bilden sen tänkte jag, nu skall jag gå och lägga mig, mår så där halv taskigt, såg att du oxå var sjuk, vad är det som händer, ALLA verkar må mer eller mindre dåligt, surt tycker jag, nu vill man ju att våren kommer å alla vinterbasilusker försvinner åt fanders.

Hur som helst, krya på dig allt vad du kan...Kram

Unknown sa...

Annika - ja den här bacilusken tar sig världen över och sprider sina gracer. Idag känner jag mig dock pigg. Jag vilar och vilar hela tiden.

Sabina - mår bättre men har allt för mycket att tänka på ändå. Livet är alldeles för konstigt.