måndag 26 mars 2007

Bilder från blidö

Ville bara visa er två bilder från Blidö. Det finns egentligen hur många som helst men...
Den översta är en vy över stranden som ligger 5 minuters gång väg från stugan.

Här är stugan. När jag orkar ska jag lägga ut fler bilder från insidan. Den är jättefin!
Synd bara att vi inte får nyttja den mer.
Vi var på landet i helgen för att tömma stugan. Inte ett lätt jobb. Jag kände mig lite som en robot. Inga känslor bara köra på. Vi fick inte med oss allt så T får åka ut dit i helgen igen. Stackars/lyckos honom. Jag orkar inte åka dit igen.
Men, idag var jag tillbaka på jobbet efter en veckas sjukdom. Det var skönt som sjutton att vara tillbaka. Jag är inte bra på att vara hemma själv. Nu hoppas jag att vi får vara friska resten av terminen. Det var faktiskt riktigt roligt att jobba idag när solen visade sig från sin allra bästa sida.
En sista sak innan jag går och lägger barnen. Idag gol tuppen så att jag trodde att jag skulle bli tokig. Han hade massor av vårkänslor den lille galningen... Hoppas att han inte låter alltför högt så att grannarna hör honom.
Stora vårkramar till er alla

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! jag lider med er men det tar alltid slut när man tror att livet är som bäst. Men som jag sagt det kommer sol men i annan form. Snart så finns annat att glädja sig åt. Nu ska ni bara minnas stugan som ett soligt lyckligt minne och all den glädje den gav er under två somrar.

Annika sa...

Å, vilket fint ställe ni hade på Blidö. Jag lider också med er...
Tror du att ni kommer att hyra ngn annan stuga i sommar? Eller är det för sent att hyra nu?
Precis som anonyma kommentaren ovan så tror jag också att efter regn kommer sol! Alltid.
Men, givetvis är det jättetungt för er nu.
KRAMAR!!!

Tankevågor sa...

Håller med dig om att det var roligt att komma tillbaka till jobbet efter att ha legat hemma i sjuksängen...

Otroligt skönt att du var på benen också!

Hoppas att ni kan förverkliga era drömmar och planer om hus snart och jag ska hålla ögonen öppna efter ett nytt sommarhus till er. Kanske i närheten av våra vatten i skärgården??? :)
KRAM KRAM!!!

Unknown sa...

mamma - Ja vi har många lyckliga glada minnen från blidö. Klart att det kommer annat som man får nya minnen av. Lite svårt bara att ta till sig det nu.

Annika - Jättefint! Vi kommer inte att hyra något annat i sommar. Vi håller på att diskutera var vi ska bo. Pust! Hur länge ska det vara regn innan solen kommer?

Londongirl - Massor skönt att få jobba. Konstigt! Håll ögonen öppna!!! Kram

Sabina sa...

SÅ fina bilder, föstår att du kommer att sakna det, stackare.

Hoppas verkligen att ni kanske kan få hyra något annat liknande ställe det vore väl bra.

Bra att du är frisk igen, förstår att det var skita jobbigt att tömma stugan, klychigt, men det blir bättre.

kram till dig, å ja visst är solen fantastisk.

Unknown sa...

Sabina - Det är underbart på Blidö. Just nu känns det helt hopplöst men som sagt EFTER REGN KOMMER SOLSKEN...
Kram

Humlan sa...

Åh så underbart vackert! Jag förstår att du saknar det!