onsdag 7 mars 2007

Kattmatsdjungel

T har varit och införskaffat ny kattmat till katterna.
Tänk att jag alltid är ute i sista sekund. Det finns några
små smulor på botten av burken. Tur att vi har vår
lokala djuraffär här där vi bor. Han som äger butiken
är go som bara den. Alltid hjälpsam och pratglad. Tillråga
på allt så är det bra priser oxå.

Men nu är det så här att han gav oss en provpåse av en
ny kattmat, Orijen, som påstås vara bättre än Hill´s och
Royal C. Jag blir alldeles snurrig av det här. Nu ska katterna
få prova sig fram. Vad är godast? Just nu är det Hill`s som
gäller. Tack för det "Assistenten".

Jag återkommer när katterna har varit domare i denna
tuffa strid om godaste kattmaten.

Hur som helst, nu ska jag googla om denna nya mat.

With love

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Du är utmanad hos mig!


Ska börja ge mina katter hummer och oxfilé snart så slipper vi fundera över VAD som är bäst! ;-)

Kram och sov gott....hoppas du känner dig bättre i morgon!

Anonym sa...

LG - Du är en riktig tokfia. Men det visste du redan.
Jag ska kolla utmaningen!
Känner mig fortfarande utmattad.
Pussar

Tankevågor sa...

JACKAN!!!! Vad är det med mig?? Oss? Har för mycket att göra på det där förb...de jobbet!!! Suck.

Unknown sa...

Jag blir galen! Hur ska den komma från jobbet? Kan den hitta själv till NK?
Urk, idag har det varit en tung dag. Särskilt efter G´s underbara uttalande i morse. "Jag tycker iaf att det har varit en lugn vecka".
Morr