tisdag 20 maj 2008

Grattis Lillebror

Igår tog min älskade lillebror körkortet. Vilken bedrift!!
Tur för mig, för nu har jag chaffis hela sommaren?!

Idag ska T komma hem. Eller egentligen skulle han ha
kommit i natt. Jag sa Du måste vara hemma till kl 6 för
då går jag. Inga problem???????????
Tror ni att han är hemma än?
Nej!
Planet har varit försenat (som vanligt) och mina känslor
är i toppform idag. Stackars de människor som ska
arbeta med mig.
Nu har iaf planet landat så han kommer och tar ungarna
till skolan.

Nog med gnäll.

Har börjat läsa Stieg L som ni kanske såg i kommentarerna i
förra inlägget. Känslan som alla pratar om har inte infunnit sig
ännu då jag bara läst de första sidorna i första boken. Men
jag väntar med spänning på vad böckerna har att ge.
Har ni läst Stieg? Vad tycker ni?

Ha en fin fin dag.

6 kommentarer:

Sabina sa...

Jag har inte läst Stieg Larsson, så där vet jag ingenting, vet bara att jag måste komma in i böcker fort annars ledsnar jag.

Tråkigt det här med T, jag hoppas verkligen att det löser sig för er. Jag har förstått att det inte gick schysst till med den här resan. Frågade dom ens om ni "ville" följa med om ni betalade själv?? Även om man kanske inte har råd med det då man är stor familj så kan ju frågan komma i varje fall.

Nå ja, jag hoppas verkligen att det löser sig och att din dag inte har varit allt för hemsk.

Massor av enegikramar från mig till dig.

Annika sa...

Jag har inte heller läst Stieg Larsson. Gillar inte deckare, men jag har hört att hans böcker har så mkt mer.
Jag ska absolut läsa dom när jag lyckas lägga vantarna på böckerna.

Japp, undrar precis som Sabina ovan i henns kommanter om Ts familj.
Egendomligt det där.

OCH vad kul för din lillebror! Prcis, nu kan han agera chaffis i sommar :-)

KRAMAR!!!

Tankevågor sa...

Hoppas killarna inte fryser ute i lekparken! ;-)


Gillar inte heller deckare och alltför spännande romaner.....men jag fastnade faktiskt för Stiegs böcker. Synd att han inte blev kvar i livet och kunde skriva fler.



Tänker på er...
KRAM

Sabina sa...

Meh hur kunde jag glömma???

Jätte GRATTIS till brorsan som fixat körkortet=)
Yejjjjj!!
Det är stort!!
Kram

Anonym sa...

Ja visst är han duktig grattis! men nu vill han ha min bil.......Ha en bra dag i alla fall o jag saknar er redan. mamma

Unknown sa...

sabina - Har inte kommit igång med boken ännu...ska börja snart...

Jättetråkigt och jag håller på att bli galen på hela jävla situationen. Sorry för svordomen! Ingen fråga från den familjen!

Visst är det stort att ta körkort! En härlig känsla.

Tack för energikramar de behövs verkligen.Kram tillbaka

LG - lite kyligt blev det nog men det var inte varmare här hemma. Frostigt värre!

Kramisar


annika - jag älskar däckare!!!!!!
Ska snart börja på riktigt.
Ingen vet vad som försigår i deras huvuden och det är riktigt märkligt.
Ja min lillebror är bäst.
kramisar

mamma - längtar efter dig. Vill han ha bilen. Bind fast den. Puss