torsdag 14 augusti 2008

Star Wars - wowfaktor hög

Påväg hem från Piteå stannade vi en natt och en dag i Ö-vik.
Där var vi på en utställning som var bland det häftigaste
jag sett. Barnen var fashinerade. Jag och T var överväldigade!
Det enda som vi saknade var lite levande figurer som gick
omkring och var "star wars-aktiga".
Om ni har vägarna förbi Ö-vik och gillar SW, stanna till
och gå in.
********
By the way, jag har börjat jobba och även om det är rätt bra
på jobbet så skulle jag gärna varit ledig i flera veckor till.
Jag vill ha sol!!!

5 kommentarer:

Sabina sa...

Önskar jag hade kunnat skicka lite sol till dig från Kreta, men nu e det ju försent.

Jasså Ö-Vik. S-W har två väldigt stora fan här hemma...

Kramar till dig.

Lena sa...

Förstår att S W- utställningen verkligen gjorde intryck.

Sol - Ja, tack!

UllaMona sa...

Här är det ömsom sol ömsom regn och jag blir så himla less, tar med paraplyet för säkerhets skull...med följ att jag glömt 4 st någonstans på stan...

Kram

Humlan sa...

Min bror med familj skulle dit förra veckan, har inte hört hur det var, men 5-åringen pratade inte om annat dagarna innan de skulle åka. Tror nog att de hade lika roligt allihop.

Jag hoppas att sommaren inte är slut än, utan att vi har många sköna dagar och kvällar kvar!

Unknown sa...

sabina - det önskar jag med. Men idag har det ju varit fint väder. Iaf väldigt varmt!!!

Om ni har en helg över nu i sept, kanske ni ska åka dit.

Kramis



panter - Den var mycket bra. Rolig för både stora och små.

Som sagt, idag hade vi lite sol och väldigt varmt.



ullamona - ha ha ha, dessa paraplyer. Borde finnas söksensor på dem.

kram



humlan - spännande, kul att få höra sen vad de tyckte. Hoppas att de har haft det lika bra som jag tyckte att det var.

Sommaren brukar komma igen när vi börjar skolan på riktigt, så nästa vecka borde bli kalasbra.

kram