söndag 3 augusti 2008

Mor och döttrar

Här är något unikt!
En bild på mor och hennes döttrar.
Bilden är tagen av Andreas Nordgren som
var kvällens bröllopsfotograf.

Min gul/svarta klänning är inköpt i London.
Köpte den under det senaste besöket där.
Håret gjorde både jag och mor i Rosvik.
Roligt att få vara extra fin en sån här dag/kväll.
**************************************
Nu är vi hemma igen efter semester i norr.
Det första som slår mig när jag kommer hem är:
Vad det är torrt här!!!!
Mina blommor utomhus = döda.
Gräsmattan = brun
Inga blommor som växer vilt eller??????
Tur att det kom ett regnil igår kväll.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Det är en oerhört vacker bild på er! Hoppas att ni har det riktigt bra!

Massor av kramar från oss i Rosvik!

Humlan sa...

Så fina ni är och vilken snygg klänning du har!

Kram

Anonym sa...

Jätte fin bild!!! Vilken snygg klänning!!!!!

Unknown sa...

mia med familj - tack! Jag tycker oxå att bilden blev fin.

Kramar tillbaka från ett regnigt stockholm



humlan - tack! Tycker jättemycket om klänningen.

kram tillbaka



jennie - Tack!!!!!

Anonym sa...

heeey, så du hittade mig tillslut :P Ja naxos var toppen och landet lika så och lyxig som jag är får jag åka till USA imrogon så allt är faktiskt på topp! Måste berömma för den oerhört fina klänningen, kram

Tankevågor sa...

Jättefin bild! :-) Ni blir bara mer och mer lika varandra du och lilla mammsen! Hon har ju också en jättesöt klänning.
Kram

Unknown sa...

johanna - jajjemensan, tillslut hittade jag till dig. Vad kul med USA,vad ska du göra där?????

Tack snälla för berömmet. Jag tycker själv att klänningen är jättefin.

Kramisar



LG - visst har hon!
Men min klänning är sååååå fin. Tur att du såg den i fönstret i London den där första dagen.

Ja, vi blir nog mer lika varandra för varje dag.

Kramisar och välkommen tillbaka till civilicationen :)

Lena sa...

Vad fina ni är!

Unknown sa...

panter - Tack! Vad glad jag blir.

UllaMona sa...

Såååååå fina ni är, och du vilken snygg klänning du har.
Kram

Unknown sa...

ullamona - tack snälla. Efter som att jag tycker såååå mycket om klänningen blir jag jätteglad att andra tycker att den är fin.

Kram