onsdag 8 april 2009

En fundering igen

Hur kan det komma sig att så många
röker i sina bilar?

Det är sant! Det kan vara så att jag inte
har brytt mig förut men på sista tiden
tycker jag att i var och varannan bil så
sitter det en som röker.

Urk, vad himla läbbigt. Det ser så osmakligt
ut tycket jag. Nu kan det vara så att jag
är präglad av en som verkligen tar sin
bil på största allvar, men jag tycker att
det känns så "förr" att röka i bilen.

Ville bara slänga ur mig den funderingen som
jag verkligen tänkt länge på.

Ha en fortsatt trevlig kväll

4 kommentarer:

Sabina sa...

Ja det är verkligen äcklich. Jag är otroligt antirök så jag blir oxå fruktansvärt förvånad över att någon förstör sin bil på det sättat.
Kraaaaaaaaaaam

UllaMona sa...

Jag skulle aldrig i livet köpa en bil som någon rökt i...fy bläääh.

Kramen

Tankevågor sa...

Håller med! Visst är det äckligt med rökiga bilar. Jag kom in i en taxi en gång som föraren hade rökt i. Han hävdade att INGEN hade rökt i hans bil. Men jag såg ett cigarettpaket ligga fram vid instrumentbrädan!! Sen sa han att han kunde åka med fönstret neddraget! Men jag gick ur och skulle byta taxi. VET du vad han gjorde då?!?
Han hoppade ur bilen och sprang efter mig och viftade och sa att jag skulle åka i hans bil!!!
Vilken knäppis!!
Hans bil STANK och jag skulle aldrig ha åkt en meter med honom! :-)

Kram kram

Unknown sa...

sabina - Ja men visst är det märkligt. Det måste ju sänka värdet nåt enormt om de vill sälja den sen.

Kraaaaaaam


Ullamona - inte jag heller. Så deså!
Kramisar



LG - jäkla taxichaufför till att ta sig friheter. Man måste ju få byta bil om den inte faller en i smaken. Jag skulle heller aldrig sätta mig i en sån bil.

Tokiga människa är det enda jag tänker.

p o k