torsdag 21 maj 2009

Torsdag och vädret är som det är

Idag när jag äntligen är ledig vaknar jag
upp till solsken. Kan det bli bättre.
Jag stiger upp och dricker cocoste, äter
min filtallrik med skivat päron i.
Tar på mig träningskläderna och cyklar
iväg till Friskis. Pust! Jobbigt men roligt.

Och så kommer jag ut.
Solen har gett upp och gett efter för mörka
moln. Den kämpar tappert emellan åt för 
att kanske kunna lysa på mig. Men det är
tungt. Vinden hjälper till att driva molnen
för den vackra solen.

Hmpf, aldrig får man vara glad!

DAGENS LISTA

Frukost: cocoste (i det närmaste beroende av det)
Träning: medelpass som verkligen var jobbigt idag
Lunch: Äggnudlar med bacon, broccoli och mozarella
Låt: John ME, love is my drug
Sug: Vill ha en chokladkaka
Kläder: tunika svart mönstrad, leggings svarta
Frisyr: ???? måste nog skaffa en
Städning; inte om jag inte måste
Blommor: ska köpa nya till krukorna ute

EN kort lista över min dag. Den är ju inte slut ännu men
det är jag.
Nu blir det EN kopp Starbuckskaffe till sedan ska vi 
ut och promenera.

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Men hallåååå! Starbuckskaffe! Hade Jenny det med sig? Lyckost!
Nu fick jag en plötslig längtan till en stad som börjar på samma bokstav som jag.
Kan du gissa vilken? ;-)

Lav jo!

Sabina sa...

Men vad du rör dig å tränar, duktiga du=)
Cocoste, hm det var länge sedan jag provade, någon speciel fabrikör??
Vi hoppas på sol i morgon ist. Vi hade dock hyfsat väder idag=)
Kraaaaaaaaaaaaam

Fresia sa...

Säger som Sabina faktiskt, cocos-thé, låter spännande. Undrar om jag druckit det ngn gång? Måste prova.
kramen

Lallis - liv och leverne sa...

Vad gott med Starbuckskaffe:)
Och ha nu en fin dag.
Kram Lallis

Annika sa...

Cocoste brukade jag dricka förr, och fick så assosiationer till en viss malibu coconut rum!
HAHA...
Låter som en bra dag. Solen kunde ju skina dock, tycker jag.
Kramar!!

Unknown sa...

LG - ja det är från Jennie. Men nu är det slut.
Kanske dags för en tur till den staden.

Lav jo back!



Sabina - jag försöker verkligen. Jag går till Friskis ca 3-5 ggr i veckan. Men det ska ingen tro att det märks. Det enda som hänt är att jag ständigt är hungrig.

Teet är Lipton tror jag. Stort svart paket rätt snyggt finns i alla butiker.

Ingen sol idag heller.....

Kraaaam till dig



Fresia - det är supergott. Men beroendeframkallande. Jag kan vakna på morgonen och vara sugen på det.

Kramen


Lallis - Det är favoriten. Sedan kommer zoegas. Men nu är favoriten slut.

Kram och trrevlig helg



Annika - bra association.

En bra dag var det men jag och Oskar somnade i soffan nästan direkt efter vi sett talang.

Kram kram