torsdag 11 juni 2009

Grattis till studenten kära bror

Lillebror har blivit stor och tagit studenten.
Grattis till honom.

Ikväll åker jag upp för att fira honom.
Tåg 13 timmar upp 14 timmar ner.
Borde ju gå fortare hemåt då det ligger neråt???

Förlåt för att jag inte hinner ut på era bloggar
och kommentera. Jag läser och följer er men
tiden är så snabb och gör så att jag knappt hinner
någonting. Fattar inte hur det blir så.

Träningen ligger stilla i några dagar och det
grämer mig. Hur ska detta sluta??? Latmasken
är så snabb att det är svårt att bli av med den.

Nu är rosévinet packat tillsammans med annat
som ska med till norr.

Ha en fin helg.

Kramen

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vad kul att du hann med ett inlägg i alla fall här! :-)
Du behöver inte alltid tänka på att det måste vara en bild med. (Vet ju att du vill ha en ny kamera)
Hoppas det går bra nu med den långa tågresan! Du kan väl passa på att vicka lite på tårna så att inte latmasken kryper på dig den vägen! ;-)

Nu är vi frisläppta I och jag från ALM....så skönt att sommarlovet kan börja!
Ska bara in på ett möte på tisdagsmorgon....men det blir ju en "baggis".

Vi ses då hoppas jag....

Hälsa alla där uppe i norr!
Kramar i massor.

Anonym sa...

Jag hann inte vara och se Linus student som jag värkligen ville, men nu är det gjort!
Det kändes som om kussen flyttade till SKelefteå förra året. Tänk så snabbt det går. Men snart är jag där också :)
//Emilia

Sabina sa...

GRATTIS till brorsan=) Roligt.
13 och 24 timmar, shiiiit det är lång tid det, men när man ska göra något kul så=)
Du jag känner igen det där, jag läser oxå men hinner sällan kommentera nu för tiden.
Kraaaaaaaaaaaaaaam

Unknown sa...

LG - det har du så rätt i. Jag ska köpa en kamera nu när skattepengarna åkt in på kontot. Jag brukar sälla få tillbaka på skatten så det här är super.

Masken smög sig sakta på under resans gång. Men jag stampade på den. Sov inte så mycket på tåget.

Klart vi ses.

Alla hälsar tillbaka.
Puss o kram


Emilia- hjärtligt välkommen hit. GIssa om jag blev glad av att se dig här.
Nej vi var många som ville se honom i den vita mössan men när det blev ändring av dag så fick det bli så här istället. Idag får vi fira honom ordentligt.

Antingen menar du studenten eller att du flyttar till SKellefteå. Vilket som går tiden fort. Vi ses snart.

Kramelikram


Sabina - tack från bror.

Jodu 24 timmar är verkligen LÅNG tid. Tur att det BARA tar 14 för mig.

Nu är det så att jag skulle kunna skriva världens längsta inlägg om SJ men jag vägrar just nu. Det enda jag kan säga är att ALDRIG mer tåg.

Min lillebror sa just till mig, både facebook och blogg, har du inget liv. Det tål att funderas på.

Stor kram