lördag 14 november 2009

GRATTIS

Här är Oskar.
10 år idag.
GRATTIS

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken tur att ungarna växer, annars skulle man ju inte märka att man själv blir äldre. Grattis till Oskar! Hälsa de andra killarna också. Kram Jan1

Anonym sa...

hej
han måste ha en ny mössa han är ju tio nu. mommo

Lallis - liv och leverne sa...

Grattis från mig också:)
kram Lallis

Lisbeth sa...

GRATTIS från oss alla här också!

* vet du, han blir bara mer och mer lik dig!! :-) ...och lilla o är lik sin pappa *


psst...kommer det bilder från den stora matchen också sen?

Massor av kramar till er!!

Jennie sa...

Grattis Oskar!!!!Super fin bild!!Kram

Sabina sa...

Men vilken fining;) Han ser äldre ut än 10 år tycker jag;)Stort grattis till Oskar.
Kraaaaaaam

Annika sa...

Grattis från mig också!
Visst liknar han dig?
Kram!!

Unknown sa...

Jan1:

Hm,ja så kan man ju oxå tänka.
Alla hälsar tillbaka.

Kramen


Mommo:
Vi letar med ljus och lykta efter en mössa till ungen. Inget duger.


Lallis:

Tack!
Kram


Lisbeth:
TACK säger Oskar.

Det är nog så. Det är svårt att säga själv. Men det är fler som sagt det.

Tror du det om jag säger det. Jag hade ingen kamera med mig. Bergbom.

Kramar till er med.


Jennie:
Tack!
Kram



Sabina:
Han är allt go min "bebis".
Det kanske han gör. Han kan nog komma in på puben med mammsen. En helkväll för att fira. Eller kan det vara lite tidigt?????

Kraaaaam



Annika:
Japp, han är nog lite lik mig.
Tack.
Kram

Fresia sa...

Vilket fint kort!!
Å grattis Oskar:)

Unknown sa...

Fresia:
Tack! Jag är ju partisk och tycker oxå att det är ett fint kort.
kram