tisdag 15 maj 2007

Cirkus Herkules o Coco

Så var det dags för årets händelse på förskolan Skattkistan. De stora barnen Pärlorna och Diamanterna hade satt upp en cirkus. De har tränat i flera månader! Vi började med picknick på gården. Här hugger o in på en hamburgare.

T är min och T´s guddotter. Hon och o går på samma förskola.

o valde att vara cowboy! Här är det precis i början av showen och han är lite blyg. Men så himla duktiga alla barnen var. Jag är djupt imponerad av alla som deltog. Tack för en helt fantastisk föreställning.

I nästa nummer var o och R in action. o skulle skjuta sönder ballonger. Nu hade blygheten försvunnit lite grann.

I deras sista nummer agerade grabbarna clowner. Vi skrattade så att tårarna rann. De var verkligen roliga. :)

Här går de runt och tackar för att vi kom och såg dem. Stolta och oerhört trötta barn.


Grabbarna som var mest i manegen...
Ni kan förstå att mor var stolt! Vilken grabb vi har. Han lyste verkligen upp mitt mörker. TACK min älskade o.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Han är så himla go, ge han en stooor kram oss alla 3.

Kram kram

Anonym sa...

Haha vilken bild på Teah..rufs rufs men det blåste ju en hel del!!
Dem var verkligen duktiga våra små!!

Unknown sa...

lina - kramen är levererad. Kram tillbaka

Jennie - jag tycker att bilden var himla fin. Rufsig men glad! Visst var de bra våra små teaterapor. Kram

Tankevågor sa...

Härliga bilder! Klart mamma är stolt när de är så duktiga.

Jennie : Hon är bara för underbar på den där bilden lilla rufsiga T. :-)

KRAM

Anonym sa...

Men vilka härliga bilder, förstår att du är stolt, vem skulle inte vara det:)

Kramar Sabina

Unknown sa...

Lg - massor stolt! Visst var hon go lilla T. Kramisar till er från hela min familj

Unknown sa...

Sabina - Man riktigt ryser när man ser hur duktiga barnen är. De har tränat och tränat i flera månader. Jag är så otroligt stolt! Kram