lördag 30 juni 2007

40-års fest och resa

Jaha! Nu var det snart dags. Vi åker iväg till Turkiet.
Jag har resfeber! Hoppas att allt kommer att bli bra.
Jag blir lite orolig när jag har pojkarna med mig. Vill ju att
de ska ha det så bra som det bara går. Vi åker med våra kära
grannar och det ska bli jätteroligt. Vi har pratat om det i flera
år och nu bär det iväg.

Idag har jag varit hos en kär vän som fyller 40-år. Kan inte tro att
det är sant. Vi som är så unga. Kan det vara möjligt att en av oss nu
blir SÅ GAMMAL. Fniss! Nej nu ska ni inte tro att det är så för i sinnet'
är hon så ung som jag känner mig. Det är så fantastiskt att man kan ha
vänner i alla åldrar och alla känns som om de är i ens egen ålder.

I torsdags träffade jag några härliga bloggartjejer. Hur roligt var inte det?
Vi fann varandra direkt och det är en träff som jag kommer att bära med
mig hela livet. Tack snälla ni för att ni ville träffa mig. Ni är helt enkelt
underbara. Ibland bara finner man sina själsfränder. Ni är några av dem.

Ok, nu kommer jag inte att vara här på flera veckor. Jag har inte glömt er utan
jag väntar med spänning på att få läsa vad som har hänt.
Var inte blyga, ge er till känna, säg vem ni är alla ni som läser.

Stora kramar och trevlig sommar
With love
L

6 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ja, det var en härlig kväll med bloggtjejerna som gick alldeles för fort.
Ha det nu så jätteskönt och koppla av! Det ska bli mysigt att få ta med dina kissekatter ut på ön. Känns som om jag utökar min cirkus med några gästartister! :-) Kram

Humlan sa...

Tack själv för en trevlig kväll! Hoppas att det blir fler.

Hoppas nu att ni har en riktigt skön semester! Katterna har ju sitt semesteräventyr också..

Annika sa...

Ja JÖSSES vad KUL det var att ses!!! Inte klokt att man kunde klicka så mkt mer er alla!!! Ser redan fram emot vårt nästa möte!
Nu är ni i Turkey!! Hoppas ni har det toppen!!!
KRAAAM!!!!

Sabina sa...

Men vad har jag missat, vad kul att ni har träffats:)
Hoppas att resan till Turkiet blir toppen, men å andra sidan kan den bli annat med godavänner och ens familj.
Kraaaaam//Sabina

Unknown sa...

londongirl - Hemma igen! Verkar som om det blev ökatter av mina lägenhetskatter. Tack! Love u

Humlan - Of course, fler träffar blir det. Semester för alla och äventyr för alla. Blir roligt att få se kissekatterna i morgon. Längtar!

Annika - Vi hade det verkligen trevligt. Det gör vi om. Kraaaaaam

Sabina- en liten spontan bloggträff. Jättetrevligt! När får jag träffa dig...Vi har haft det jättebra i Turkiet. Ska skriva mer om det när jag vaknat till liv igen. Kram

Unknown sa...

Nu bär det iväg till norr. See u