tisdag 6 november 2007

Det finns så mycket...

som jag skulle vilja blogga om.
Har varit i Abisko med familjen.
Underbart!
Det kommer att komma bilder när jag har tid.



Kattgubben fyller år idag.
Grattis till alla Trasseltassar och särskilt min älskade Seymour.



Jag har vunnit på en tävling!
Gissa vad jag vann???
Grattis till mig själv.



Vill ha mer tid för mina älskade vänner,
men har ingen tid. Hinner inte ens ta
upp telefonluren och prata. Saknar dem!

Håll ut alla ni som tänker att hon är hopplös
som aldrig hör av sig. Snart kommer krafterna
tillbaka och då lovar jag att vi ska ses över
ett eller flera vinglas. Eller rätt var det är
så får ni ett telefonsamtal!

En snabb lägesrapport från mig.
Nu ska jag natta grabbarna.
Kram

4 kommentarer:

Trucken sa...

Blir lite avundsjuk på apparaten du vann. Den verkar jättebra. Grattis! :)

Och grattis till Seymour också. Tack för länken! Det var länge sen jag tittade på de bilderna. De är otroligt söta.

Kram

Sabina sa...

Ja grattis Seymour..
Å Grattis till dig, vill oxå ha en sådan där maskin, jag skulle vara nöjd med kaffet om det bara är så, jag vill vinna helt enkelt så nu har jag oxå tävlat=)

Stressa inte ihjäl dig, det är obra, man måste hinna andas oxå och jag tror nog att dina vänner finns kvar ändå....

Kramkram

Tankevågor sa...

Ska bli roligt att få se bilder från norr.
Tänk att våra Trasseltassar redan är två år!
Grattis till Seymour och grattis till dig som vunnit kaffemaskinen!
Kram

Anonym sa...

Grattis till den jätte fina kaffemaskinen.
Och tack för fikastunden, det var trevligt!!