söndag 12 oktober 2008

Allergisk eller bara sjuk?


Hur kunde så många dagar bara susa förbi?
Jag har haft fullt upp på kvällarna. Fullt upp med
att sova. Det är så förbaskat mörkt ute nu att min
hjärna tror att klockan är 22 när den bara är 19.
Innan klockan hunnit slå 21 sussar jag som ett litet
snarkande barn i vår nya soffa. Tur eller otur att den
är så skön att sova i.

Just nu bara nyser och nyser jag. Det kittlar och
har sig i näsan. Det har hållt på så rätt länge nu.
Börjar bli orolig att jag är allergisk mot mina älskade
djur. Men förhoppningsvis är det bara en vanlig irriterande
förkylning.

Ut och njut av ett underbart höstväder! Själv ska jag
ligga och snora i nya soffan.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Du har aldrig varit allergisk det står dina syskon för, du är bara slut och sjuk.
kram

Tankevågor sa...

Jättefin soffa! Den ser verkligen skön ut också!
Vi köpte en ny igår vi med. :-)
KRAMAR

Annika sa...

Fin soffa, ser mysig ut! Hoppas att din förkylning ger med sig snarast.
Kram!

UllaMona sa...

Den soffan ser verkligen fin och jätteskön ut...krya på dig vännen,vila ut ordentligt.
Kram

Unknown sa...

mamma - vi får hoppas att det är så.
Kram


Londongirl - Den är både fin och skön. Kul att ni oxå "fått" er en ny soffa.

KRAMISAR



Annika - Tack! Jag fick kanjang av en förälder så nu hoppas jag att det ger med sig.
Kram


ullamona - tack! Jag gör mitt bästa.
kram

Humlan sa...

Det är INTE jag som har smittat dig! Min förkylning bröt ut i söndags och att flyga med förkylning är inte kul... nu är jag lomhörd också!

Hoppas VERKLIGEN att det är "bara" en vanlig förkylning som du har drabbats av! Vilken tur att du har fått en fin och skön soffa att sova i nu när du är så trött. Hoppas du piggar på dig snart igen!

Tankevågor sa...

Hej vännen! Efter vårt möte klockan tre idag så fick jag smällande huvudvärk på min kollega. Orkade inte så länge med henne så jag gick hem för att skriva veckobrevet. Såg inte till dig när jag gick så här kommer nu en helgkram och hoppas att ni får en fin helg!
Kram

Sabina sa...

Uuuhh najjsig soffa=) Guud så skönt det låter att somna i soffan.
Hoppas att du mår bättre nu.
Kramkram

Unknown sa...

LG - det är lätt att få huvudvärk på detta arbete.
Kram


Sabina - visst är det skönt att slagga in i soffan. Lite bättre men fortfarande krasslig.
Kram