torsdag 6 november 2008

Grattis och grattis

(här är jag och Seymour när han just har flyttat hit)

Idag säger jag grattis till Seymour och hans syskon.
Det är 3 år sedan klanen föddes. Jag såg ett foto och
bestämde mig direkt att honom skulle jag ha. Länken
är från hans matte. Iofs var det inte det här fotot som
trollband mig men visst är han för go min bebis.

Jag vill oxå säga grattis till Oliver idag.
Han har tappat sin första tand idag.
Gissa om han var överlycklig.
Grattis till Barack Obama också som
tog världen med storm. Hoppas nu
att detta blir bra!

10 kommentarer:

Humlan sa...

Så fin han är! Klappa honom lite från mig också!

Att tappa sin första tand är stort! Nu är han stor!

Humlan sa...

Hihi, du förstår väl vem du ska klappa! ;-)

UllaMona sa...

Hoppas att tandfén kommer till Oliver med en guldtia för den tappade tanden.

Kram

Annika sa...

Så söt katt!!
OCH grattis till O som tappat sin tand- DET är stort!
Nu får tandfen komma!!

KRAM!!!

Anonym sa...

Grattis till lilla o, wow vilken händelse att tappa första tänden. Hoppas nu att tandfen var framme med en guldpeng :)

Tusen pussar och kramar från moster

Anonym sa...

Oj oj har han tappat sin forsta tand..grattis lilla O!!!
Kram fran oss som ar glada att Obama vann!!!!!!!!!!!!!

Tankevågor sa...

Tänk vad liten han var lilla S. Gullponken!

Ge lilla o en bamsekram från oss och pussa katterna!

Unknown sa...

humlan - jag klappar Oliver och gratulerar Seymour att han tappat sin tand... Fniss.

Kram


ullamona - det kom en tia i glaset. Hur kom den dit? Det är frågan.

Kram


annika - han är så söt min misse.
Visst är det stort. Oliver har varit så olycklig för att alla andra i hela världen har tappat en tand men inte han. Men skam den som ger sig.

Kram




Moster - han är så stor nu och givetvis kom det en peng hit.

Kramisar


Jennie - förstår er glädje. Barnen och Tomas hälsar tillbaka till er alla. We miss u.

Love



LG - ja tänk! Och nu så stor och stilig.

Puss o kram

Anonym sa...

Hej
Snart kommer vi om tre dagar då ska vi gratta alla från tänder till fyller år och kattskrället ska vi oxå gratta.
familjen

Unknown sa...

Familjen - det blir så härligt att se er. Vi tar alla gratulationer på en gång.

Längtar
puss