söndag 9 november 2008

Spikmatta



Den här helgen har jag provat på något nytt som
egentligen är gammalt och beprövat.


Jag har lånat en spikmatta av en kollega.



Första gången jag la mig ner på mattan var jag
beredd på den värsta smärtan men icke det.
Det gick hur bra som helst. Gissa om det var
skönt?! Jo det var det trots lite stickande smärta
var det en skönt smärta.





Nu måste jag köpa en egen matta. Jag tror att det
blir till julklapp! Jag klickar mig in på den sida där
jag köper nyponpulvret ifrån. webshop och ayurvediska
produkter, där finns min blivande matta.

Idag säger vi också grattis till alla pappor. Vår far blev firad med teckningar och chokladpraliner. Javisst ja, han fick också en inbjudan till att äta julbord på Ulriksdalsvärdshus med sin älskade familj. Barnen har aldrig varit på restaurangjulbord så de ville att pappa skulle få det som present. Det ska bli så mysigt!

Nej nu går jag och provar mattan en liten stund till.

9 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ja det var en sån som vi köpte till S. Har glömt att fråga henne om hon har börjat använda den.

Vad mysigt med familjejulbord!

UllaMona sa...

Blev inspiread av Dig, jag har beställt en spikmatta från c/o Lena

Äta familjejulbord ute, låter så mysigt...vilken fin farsdagspresent.

Kram

Humlan sa...

PGW http://palegreenwoman.blogspot.com/ brukar också skriva om spikmatta, jag måste säga att jag är nyfiken och skulle vilja testa.

Julbordet var ju en jättebra idé!

Sabina sa...

Låter lite läskigt. Jag kanske är lite dum men vad är den bra för??
Men det är klart är det skönt så då behöver den ju inte vara bra till nåt annat=)
Guuud så mysigt med julbord.
kraaaaaaam

Annika sa...

FAKIR!!! Haha!
har aldrig provat, men nu blir jag ju supernyfiken!

Åsså svenskt julbord---ÅÅÅÅÅ!!!
Vilken bra present!

KRAM!!

Anonym sa...

Oj oj..hur kanns det att ligga pa..varfor ska man gora det??
Bra present!! Har atit julbord dar, jatte gott!!!
Kram

Unknown sa...

LG - Den är så himla skönt eller känslan efteråt är skön. Kommer att få min matta idag om Inger kommer ihåg den.
Vi är ju på kurs resten av veckan så vi ses inte förrän på måndag.
Hoppas att du känner dig bättre och att det ger resultat att ligga hemma.
Ja vad gör man inte för barnen och mannen...

Kramisar o fortsatt krya på dig




ullamona - vad glad jag blir. Hoppas nu att du också gillar känslan av att ligga på mattan.
Det ska bli mysigt med julbord.

Kram




humlan - ska gå ut och läsa på hennes sida.

Gör det, testa!

Ja min lilla Oskar brukar vara fylld av idéer.

Kramen



Sabina - Det var lite läskigt innan jag hade provat på.

Om du undrar varför den ska vara bra så kan du klicka in dig på careoflena.se och läsa mer.
Annars räcker känslan för mig!!!

Det var länge sedan jag var på ett julbord så det ska bli riktigt trevligt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam


Annika - japp o daim jag är er nye fakir. ha ha ha
Om du har möjlighet så prova. Det är beroendeframkallande. Längtar tills jag får hem min egen matta.

Ja det var längesedan vi var på julbord.


Kram



jennie - först och främst, starta upp din blogg nu. Så här kan vi ju inte ha det. Vill ha kontakt med dig varje dag!!!!!!!!

Den är bra för att få igång blodcirkulationen, bra för sömnbesvär, bra för ömmande leder och mycket mycket mer.

Jag har oxå varit där. Gillar atmosfären jättemycket.

Kram till er alla

Tankevågor sa...

Jag vill också att Jennie sätter igång sin blogg nu sen hon flyttat!

HÖR du det Jennie????

Kram kram

Anonym sa...

Ok..ska forsoka komma i gang med blogg..Kramsu