söndag 28 februari 2010

DOVE VisibleCare

Hej på er allesammans som läser min blogg.
Som jag tidigare skrivit så är jag en Buzzador. Det vill säga; jag får prova olika produkter tillsammans med mina vänner. Sedan ska vi tycka till om produkten och förhoppningsvis sprids detta till fler och fler vänner. Detta är som reklam från vän till vän. Det blir ingen falsk reklam då man själv har fått möjlighet att prova på produkten och det tycker jag är toppen.
Just nu Buzzar jag en produkt från DOVE. Jag var faktiskt lite skeptisk om jag verkligen skulle hoppa på denna kampanj då jag inte varit överdrivet förtjust i DOVE tidigare.
MEN jag tänkte att jag gör det ändå.
Det finns två visiblecare och den jag har fått är renewing som ska ge huden en förbättrad struktur. DVC med NutriumMoisture kombinerar mjuk rengöring med återfuktning och det är ett stort plus tycker jag. Denna ska också ge lenare och mjukare hud på bara 7 dagar och efter ca 3 veckor ska huden ha blivit finare.
Nu kan jag inte säga att jag märker någon stor skillnad efter att bara använt den i 7 dagar. Den doftar dock väldigt svagt och gott vilket är en stor förbättring från hur den har luktat tidigare. Huden kändes faktiskt mjuk och len redan efter första gången.
Priset är ca 27 och det är ett bra pris tycker jag.
Det är värt ett försök!!!!!!!
Bilden ovan är ett test som jag har gjort. Den visade mig att skummet från DOVE var tjockare och kompaktare än min vardagsduschkräm. Den rann inte av kroppen lika snabbt som den vanliga utan den kändes faktiskt lite lyxig.
Om ni själva skulle vilja bli Buzzadorer får ni gärna skicka er mail till mig så kan jag rekommendera er. Just nu vill Buzzador ha personer som är gravida eller har barn upp till 3 år. Skynda skynda så kanske det är du som får en produkt att prova på nästa gång.
Tack för att ni har läst detta. Länka gärna vidare om ni tycker att det kan vara något att ha.

4 kommentarer:

Humlan sa...

Min torra hud gillar verkligen Doves tvålar för att dom inte torkar ut, MEN dom är ofta så starkt parfymerade att jag inte kan använda dom. Jag hittade en flytande handtvål som var superbra, men den tog dom snabbt ur sortimentet igen och nu kan jag inte använda någon flytandetvål därifrån. *suck*
Det låter bra att det du testade bara doftade svagt, dom kanske har lärt sig att alla inte gillar/klarar starka lukter (du skrev aldrig vad det var, men skumtestet var ju mot en duschkräm, så det kanske var det från Dove också).

Det låter som ett kul sätt att testa nya produkter, men man ska ju inte vara känslig som jag är.

Kram!

Anonym sa...

Humlan: Sorry, det var en duschkräm som jag fått att testa. Jag tycker att den har den mild doft. Annars har jag haft svårt för Doves produkter just pga att de har luktat så starkt och konstigt. Den här doftar svagt men doftar länge.

Det är himla trevligt att få vara buzzador. Man får olika saker att testa och det är bra. Det kan vara halstabletter, kaffe, te, kyckling... ja i princip allt.

kramen

//linda-Mari

Sportlovslediga Lisbeth sa...

Har precis samma erfarenhet tidigare av Doves produkter....att de doftar för mycket och det har gjort att jag inte testar dem igen.
Men nu kanske du kan rekommendera den där duschkrämen?

....annars har ju både du och jag en favvo eller hur? Men den börjar bli hiskeligt dyr nu. Man borde köpa den när man åker utomlands. ;-)

Kram kram kram

Anonym sa...

sportlovslediga Bettan:

Ja jag kan faktiskt rekommendera denna som en vardagsduschkräm. Annars vet jag vilken som är din och min favvo. Som du säger har den börjat kosta alldeles för mycket men jag är den trogen ännu.

Kramen

//li-ma