onsdag 3 mars 2010

Ledig dag

Idag har jag en "ledig"dag från jobbet. Jag ska försöka ta mig ut på en LÅNG promenad.
Vet inte riktigt hur det ska gå till då kroppen värker efter ett cirkelfyspass i måndags.
Jag har sån himla träningsvärk att det är skam på torra land. MEN det var ett tecken på att passet tar på hela kroppen och det är ju bra.

Ikväll kommer mammsen och pappsen hit och vi längtar massor. Det var längesedan vi sågs och de ska vara här i en hel vecka. Jag och Tomas åker till Barcelona på måndag och då ska de vara barnvakter. Tack för det!!!!!

Ut i solen nu och njut av att våren snart är här. Iaf om man ser på almanackan.

Kramen

2 kommentarer:

Humlan sa...

Så härligt att åka på en semester nu innan våren hittar hit! Hoppas ni får det riktigt skönt!

Kram!

Unknown sa...

Humlan:

Verkligen skönt må jag säga. "Din" blomma blommar igen. Den är så fin. Jag tror att den fått vårfnatt.

Kramen

//Li-Ma