söndag 7 mars 2010

Packa pappas kappsäck

Eller packa min väska så ska det va.
Inte för att jag behöver allt för mycket med mig då vi "bara" ska vara borta i två hela dagar.
Sköna gåskor och gå ut och äta skor, byxor, klänning, lite under och en jacka. Tandborste, tandkräm, smycken, buzzador saker, smink, hårborste, schampo och balsam. Telefon, kamera, pass, pengar och handväska. MEN vi ska ju bara vara borta i två dagar....

Hur kort tid eller hur lång tid man än är borta går det ju inte att vara utan vissa saker (se ovan).
Ändå har jag säkert glömt att räkna upp saker som kommer att hamna i väskan. Jag har ju valt bort träningskläder den här gången och det är nog lika bra. De har en förmåga att ligga kvar oanvända och bara ivägen.

I väskan får det inte vara för mycket krams då det ska rymmas en cava eller två påväg hem.

Planet går 6.40, så redan nu önskar jag er en god natt!

1 kommentar:

Humlan sa...

Ååh, jag hoppas att du (ni) har det riktigt, riktigt skööönt!
Men visst är det konstigt att man måste släpa med sig så mycket för så kort tid...

Kram!