onsdag 31 mars 2010

Buzzning

Så var det färdigbuzzat för den här gången vad gäller duschkrämer och ansiktskrämer.
Jag är så fin i hyn nu att man skulle kunna tro att jag är minst 10 år yngre.

Skämt och sido. Dove´s duschkräm är otroligt skön på huden och den doftar så milt och gott. Det enda som varit negativt med den är förpackningen som är rätt hård och trög.

Loreals youth code är min favorit av ansiktskrämer. Det känns riktigt hur den tar hand om huden i ansiktet. Ögonkrämen är absolut något som jag kommer att köpa fler gånger. Även pennan som finns är magisk.

Jag kan verkligen rekommendera dessa produkter!!!!!

3 kommentarer:

Humlan sa...

Kul att få testa och hitta bra produkter!
Jag använder Doves oparfymerade (hårda) tvål som duschtvål, och det är den bästa tvål jag har haft, passar min torra hud perfekt.
Kram!

Tankevågor sa...

Vad kul att du tipsar om det här! Dove och Loreal ligger ju i en helt annan prisklass än vårt älskade Kanebo. Bra med något som är billigare som omväxling. :-))

Ha en bra helg! KRAM!!

Unknown sa...

Humlan: Det är fantastiskt att få göra det. Jag tycker att det är så roligt.
Jag har fått ändra uppfattning av dove under denna buzzning. Gillar deras nya duschkräm väldigt mycket.
kramen


LG: Helt annan klass. Nu är iofs Loréals prod som jag testat rätt dyra (tycker jag) men himla bra.
Kanebo vill jag fortfarande ha så deså.

kramelikram