lördag 6 mars 2010

Lóreal youth code

Koden till en ungdomligare hud verkar nu komma från Lóreals nyhet, Youth Code.
Jag som är Buzzador har nu fått möjlighet att prova på denna produkt. Då rynkorna börjar göra sig påminda i pannan efter alla vredesutbrott ;) kändes det som en bra idé att göra det här.
Det är tre produkter som ska släta ut, återfukta, uppfriska, reducera rynkor och bara få mig att skimmra. Vem vill inte ha det så??????
Dagkräm, ögonkräm och koncentrat ska alla tre hälpa till att stama till mitt numera rynkiga ansikte. Nja så illa är det inte men en och annan liten bekymmersrynka har nog letat sig fram i pannan.
Jag fortsätter att rapportera när jag använt produkterna fler dagar än en. MEN redan nu känner jag hur krämen arbetar??????? Den doftar iaf gott och lagomt mycket.
Angånende duschkrämen från Dove så används den flitigt här i hemmet. Den är mjuk och härligt tycker jag och mina barn.

3 kommentarer:

Lillebror sa...

Svar: Bara biljetten upp och ner kostar ju 500 kr och är man fattig student så är det mycket :O Och jag kan inte be mamma och pappa heller för de har nyss köpt en biljett ner till skåne åt mig :o :/

Anonym sa...

Lillebror:

Hm, din far kan betala. Det är det minsta han kan göra för oss båda. Iofs kanske du inte får träffa dina systrar för dina föräldrar vad vet jag.

Skåne låter härligt. Vad ska du göra där?

kramen

//Li-Ma

Tankevågor sa...

Oj så fin du ska bli i skinnet! ;-)

Ha det nu så jätteskönt på semestern!

Vi ses när du kommer hem!

Puss och kram!