lördag 8 januari 2011

Dagens bilder


Mina två tigrar. Här är de ute på grönbete hos mormor och morfar. De älskar att vara här och hålla ordning på råttbeståndet. Någon fågel får sig en omgång rätt var det är .
Idag har dessa tuffingar varit ute i snön. Eller, Seymour gick ut i två sekunder medans Jasmin tittade ut genom den öppna balkongdörren och bara ruskade på sig. Brrrrr vad det är obehagligt med snö. Kallt och blött!

Idag har vi gjort en snökoja utanför vår uteplats. Barnen kämpade och slet. Det hinner bara gå några minuter så kommer två av Oskars kompisar hit och gissa vad som händer??? Jo, de river hela snökojan. Jag blir helt galen när ungar inte tänker innan de gör saker.

Om några timmar är det VMfinal i damer u18. Jag och grannfrun drar eventuellt dit. Oliver har hockeyträning efter ett alltför långt uppehåll.

1 kommentar:

Fresia sa...

Missade dessa förra ggn, kaninte förstå hur jag kunde göra det??
Så vackra ju!!!!
Kan riktigt känna att jag klappar dom, ljuvligt.
Saknar min Felix....Ja, suck...

Kramen!!