söndag 21 januari 2007



Så här kan det se ut hemma hos oss.
Lilleman älskar sin hockeyhjälm (ja han älskar alla hjälmar) så han har på sig den när som helst.
Storebror ålskar sina bilar och gubbar och vill gärna att man tar kort på det.
Visst är det underbart med barn!
När jag ser dessa bilder blir jag alldeles full i skratt, de är bra goa de småbarnen.
Just nu sitter de och spelar på sitt ps2 som de fick i julklapp av oss och mormor och morfar. Vilken himla bra julklapp egentligen. Var lite emot det till en början men nu har jag fått ge mig. Den är ju riktigt rolig för de vuxna oxå. Själv kommer jag att bli portad från spelet, familjen tycker att jag spelar för hårt. Det är ju bara på lek mamma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, de är ju de finaste, underbaraste o goaste pojkarna som finns! Längtar efter er, massor!! Kramis från den lite yngre familjen i Rosvik!!! :)

Unknown sa...

anonym - hjärtligt välkommen hit till min blogg. Ja allt detta är pojkarna + lita andra kanske mindre smickrande saker. Vi längtar efter er. Kramis till er alla.