måndag 22 januari 2007

Så var ännu en dag gjord


Äntligen hemma efter ännu en dag på jobbet.
Som en kollega sa idag - En dag närmare sommarlovet.
Det är positivt tänkande!
Men idag har vi haft det riktigt härligt på jobbet. Barnen har varit ute
och åkt madrass i backen.
Vi har också haft föräldrafika. Nog är man
galen som trycker i sig fikabröd för att barnen ska bli glada. Efter att
barnen stått och sagt - Snälla fröken smaka av mitt fika, allt för många gånger
fick jag säga, - Jag har smakat och det var jättegott! Vitlögn! Men jag kunde
inte äta av allt. Mår lite illa just nu.
Ska ta en lång prommis med grannen om en liten stund.
För att göra familjen i norr glada kommer här en bild på katterna!!!
Hallå, hur i hela friden gör man för att flytta bilden under texten? Hur
redigerar man bilden? Som sagt, jag är helt ny på det här!!! Tacksam för
all hjälp jag kan få.

4 kommentarer:

NY tjejen sa...

HEJ HEJ!!!
Kul att läsa och se alla fina korten!!!
Slå en pling när du kommer hem från din promenix!!!
Kram

Unknown sa...

NY tjejen, det ska jag göra.

Tankevågor sa...

Ja en dag närmare....uj vad man kan längta! Det har ju nyss varit jullov och jag längtar efter sommarlov!

Unknown sa...

Londongirl - nu har det gått en dag till... sommar sommar sommar.