lördag 29 september 2007

Färgpalett

Har varit på klädutförsäljning idag.
Bilden visar ett virrvarr av färger.
Det är lika virrigt som det var på utförsäljningen.
Människor överallt!
Kläder överallt!
Massor av kläder! På ställningar, på golvet, på väggarna och nästan i taket.
Armen värkte av allt som hängde på den.
Jackor, klänningar, tröjor, koftor, kjolar...
Provade, rensade, beslutade...
Köpte det på bilden. Endast 4 plagg. Billigt!
Hade kunnat köpa 40 plagg, tur att jag sansade mig.
Tack J1 för att jag fick följa.

12 kommentarer:

Humlan sa...

Visst är det roligt med utförsäljningar och även om man inte behöver nya kläder/saker, så är det alltid roligt att handla lite...

J1 sa...

Skulle gärna åka dit idag också. Det är konstigt att man aldrig får nog. Det är nån konstig gen som tillfredsställs av shopping, det är bara den större plånboken som saknas.

Dilovan sa...

PUH! Vilken tur att jag inte var där med tanke på min shopping gen. Håller med dig J1, man(eller jag)får aldrig nog!

Tjingeling!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Sabina sa...

Åååå så roligt att få shoppa å billigt dessutom det är den absolut bästa shoppingen ever=)

Hoppas allt är bra med dig å familjen//Kraaaaaaam//S

Trucken sa...

Du hade den grönaktiga på dig idag såg jag. Jättefin!

Det är kul när man hittar snygga kläder billigt. Tyvärr är det alldeles för sällan. Jag är glad om jag hittar snygga kläder överhuvudtaget.

Kram

Unknown sa...

humlan - man blir köptokig!

j1 - hade nog kunnat gå där hur länge som helst. Nästa gång tar vi stora börsen med oss (om vi hittar någon sådan). Tack för i lördags. Kram

Dilovan - nej du, aldrig får man nog av shoppande! Men det som var roligast var nog att kolla in alla andra som handlade. Det fanns de som var totalt tokiga. Kram

Sabina- superduper roligt! Önskar att det alltid kunde va så billigt! Allt bra med oss. Tack! Kram

Mamma - sorry, men du måste skriva under! Kul att ni åker, skulle gärna vilja följa med. Love u

Unknown sa...

Trucken - ops, du hann slinka emellan! Tack, jag tycker själv att den var fin. Roligt när man hittar något billigt som även är fint. Du är ju bra på att shoppa i London. Dags att åka dit? Kram

Anonym sa...

Jag hade gärna åkt till samma ställe i går men tiden räckte ínte till. Men det är härligt att shoppa, speciellt när man har pengar som man tyvärr inte alltid har :(

Unknown sa...

Jennie - det kommer fler gånger. Vi kan ju hoppas att vi har mycket pengar den gången. Kram

Tankevågor sa...

Superbra att du shoppade till dig själv! Vet ju hur det brukar bli när vi är i London.
Kommer du ihåg den där gången vi klev in i sportaffären på Oxford Street och sa att vi skulle ha åtta vita T-shirtar? ;-)
Kram

Unknown sa...

Londongirl - vilken syn, vi vill ha 8 vita tshirts!!! Han trodde nog inte att vi var kloka. Iofs är vi ju inte det så det spelar ingen roll.
Det är ju inte så ofta jag handlar åt mig själv utan det blir till grabbarna. Men ibland så kan jag...
KRam