lördag 6 oktober 2007

Det är mycket nu

När det är så här länge sedan jag var inne med ett inlägg
så blir det så mycket jag vill skriva om. Suck!
Var ska jag börja?

1. Min mamma och min lilla syster och min systerson är i Alanya.
Jag vill också vara där. Värme, sol, bad och massor av lugn.
Iofs skulle jag kunna tänka mig att vara någon annanstans där
det är lugnt. Kanske London? Hotell, säng, vin, pizzaslize, promenad,
shopping...

2. Jag är en Buzzador. Jo det är sant. Som buzzador får man möjlighet
att vara med och prova olika saker. Just nu är det Löfbergslila som
har en kampanj. Otroligt gott kaffe må jag säga. Löfbersgfinaste heter
produkten. Om ni får för er att anmäla er på deras sida får ni gärna skriva
Seymour01 som tipsare. Just nu är det ganska lång väntetid med det är
värt det. Ni behöver ju inte göra något och det är gratis. Kul grej som jag
rekommenderar.

3. Tack Londongirl för star wars legot och yugiyo korten. Pojkarna leker, leker
leker. o är helt inne i sin grej. Byggde ihop allt själv! Nu ska vi in till stan för
han vill "samla" på det här. O får oxå vara med och leka.

4. Imorgon ska O på simtävling igen. Jag tänker inte följa med för jag tror att han
bangar då. Han ska få åka med grannarna istället. Sist gick det inte alls att vara
på tävling fast han ville. Hoppas att han vågar den här gången. Inte för min skull
utan för sin egen skull. Han vill så gärna våga men oron är mycket stor. Vi får se
hur det slutar.

Ha en underbar helg!

7 kommentarer:

Humlan sa...

Jag vill också åka tillbaka till sol och värme... eller åka till en storstad och upptäcka den...

Hoppas verkligen att O vågar! Tänk vad stolt han ska vara när han har tagit det steget...
Kram

Annika sa...

Du kan ju komma över till mig ett tag ;-). Det hade varit kul!

Hoppas att simtävlingen ska gå bra! Håller tummarna! han kommer att växa så mkt om han vågar!
Kramar!!

Unknown sa...

Humlan - hmpf, du har ju nyss varit iväg, klart jag förstår att du vill tillbaka. Man kan inte få för mycket av det goda.

Ja O skulle bli så stolt. Hoppas hoppas hoppas att han vågar.
Kram

Annika - wow vilket erbjudande. Det låter verkligen härligt. Tänk så kul vi skulle ha.
Tack för tummhållandet all tur behövs.
Kramar

Tankevågor sa...

Håller tummarna för O i morgon på simtävlingen!

Och du jag hänger med till Reston! ;-) Kram

Dilovan sa...

Jag skulle verkligen behöva åka till sol och värme!

Vi håller tummarna för O. Heja O Heja O!

Dilovan

J1 sa...

När jag skriver har simtävlingen redan varit, men visst fixade han det? Har också druckit Buzzadorkaffe hela helgen, har faktiskt byggt upp ett litet beroende. Himla gott kaffe!
Ses kram

Unknown sa...

Londongirl - Reston here we come! Någongång?! Som sagt, tummar behövs verkligen... Kram

Dilovan - Ja visst skulle det vara skönt med sol och bad. Tack för stödet för O. Kram

J1 - nja, han åkte dit iaf. Mer vet jag inte. Han har inte kommit hem ännu. Men jag tror inte att han simmade.
Visst är kaffet gott! Jag är helt såld. Har tom fått ont i magen av allt kaffedrickande så nu är det losec som gäller.
Kram