lördag 13 oktober 2007

Bedömning

http://www.youtube.com/watch?v=M0040a4Q4EU&mode=related&search=

Satt igår och gjorde min egen bedömning av IDOL 2007

Juryn har sagt att det är det bästa året, men jag håller inte med.
Visst finns det riktigt bra artister men många håller inte måttet.
Men det är bara min åsikt.
Skulle kunna plåga er med min bedömning men det gör jag inte.
Klicka på länken ovan så får ni se vem som jag håller på.
Den här personen har redan vunnit anser jag.
Kan det blir bättre?
Vad tycker ni? Följer ni IDOL? Vem är er favorit?

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Tankevågor sa...

Han är min favorit också och jag hoppas verkligen att han går långt i Idol. Tror att han kan vinna alltihop. Om inte så har han säkert en karriär klar efter det här.

Anonym sa...

Hoppas också han vinner..kram

Unknown sa...

Lg - Jag tror som du att hans karriär redan är säkrad. Han är verkligen helskön!

Jennie - Vi håller tummarna. Kram