tisdag 9 oktober 2007

Hitta gammal musik

Vad roligt det är när man hittar gammal musik.
Ja ni vet, när man letar, städar osv då bara
dyker det upp! Gammla goingar som bara väntar
på att bli uppspelade igen.
Just nu sitter jag och lyssnar på Keane. Hur bra kan
det bli? Om jag visste hur man gjorde för att ge er
youtube? med detta så skulle jag göra det. Men nej,
det kan jag inte. Så om ni vill höra dem får ni leta själva.

Annan gammal going som spelades i söndags på full volym
var Savage Garden. Också himla bäst.

Sitter just nu och försöker tävla mot datorn.
Se här så kan ni fördriva lite tid. Jag har själv
vunnit två gånger över datorn nu. Ska fortsätta och se
om jag inte kan vinna lite mera.

Ha en skön vecka!!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Det där måste jg prova, testet alltså!
Låter kul.
Musik är verkligen underbart! Snacka om att man får kickar av bra musik.
Jag brukade också gilla Savage garden :-) Och jo, vissa låtar är fortfarande väldigt bra!!

Unknown sa...

annika - hoppas att du kom in på testet. Det är faktiskt riktigt roligt. Musik är omöjligt att leva utan.