torsdag 6 mars 2008

Arlanda


Snart ska jag till en plats där jag gillar att vara på.
Jag ska skjutsa min lillebror till Arlanda.


Att vara där och kolla in människor är så himla roligt.
Att hitta på öden om de människor man ser där, fantisera,
undra, titta på kläder osv, är så jätteroligt!!!



Jag tycker iofs att det är kul att vara på alla möjliga
ställen och spana in folk.


Nå ja, lillebror har varit här i flera dagar men jag har knappt
hunnit se honom. Jag har jobbat, gått på kurs osv, han har
varit med T på båtmässa, träning och innebandy.


Ha en skön kväll

7 kommentarer:

Tankevågor sa...

Jag tycker också att det är kul att fantisera ihop historier om människor på flygplatser. Vi har ju gjort det tillsammans du och jag ett antal gånger på Heathrow. ;-)

Kramar

Humlan sa...

Här är en till som gillar flygplatser (och stora tågstationer), att titta på folkvimmel och naturligtvis att resa.

Annika sa...

Visst är det ngt speciellt med flygplatser och tågstationer...DET tycker jag också. För mig är Arlanda så förknippad med glädje vid ankomsten och sorg vid avresan.
Att kolla in folk är bland det bästa jag vet, överallt!!!
Kram!!!

Sabina sa...

Hahahaha ja själv är det oftast en mardröm och hänga på Arlanda=)
Mina elver får det som slut prov innan vi drar till Sollentuna/Kista och allt som oftast händer det någonting=)
MEN jag håller med om att det är ruskigt kul att hitta på saker om folk som man iaktar på ett eller annat sätt.
En gång satt jag å min kompis M i Stockholm och fikade och bara spanade gärnet, vi hade sååå kul, skrattade så vi helt glömmde bort tiden.
Ha en bra helg, men jag kommer väl, antagligen tillbaka igen innan helgen är över=)
Kraaaaaaaam//S

UllaMona sa...

håller med de övriga om att det är kul att sitta på en flygplats eller ett stort hotell och fantisera storys om människor man ser.Tycker även om att iaktta möten och avsked.
Kram

Unknown sa...

Londongirl - säkert som amen i kyrkan. Snart? är vi där igen. Då kan vi blogga om vår historia från H.
Kramisar

Humlan - Visst är det roligt. Tänk vilka spännande liv våra människor får.

Annika - Glädje och sorg, ja, det är det verkligen. Men andra flygplatser kan trigga fantasin.
Det är så kul att sitta på ett café och bara titta på människor, titta på kläder osv.
Kram

Sabina - jag skrattar så åt ditt Arlanda. Stackars elever och stackars Sabina. Men oftast tycker jag att det är lugnt på Arlanda när det gäller trafiken. Eller jag kanske är där på andra lugna tider. Kista? Vad kan hända där????

Jag har inte orkat skriva något på bloggen. Är så trött! Har inte tränat heller. Nya tag imorgon.
Kram

Ullamona - Det är roligt att kolla in andra människor.
Kram

Sabina sa...

Hehehe vad händer INTE i Kista???

=)=)=)

Katastroffrondell...